Çok içilince baş ağrısı yapan, uzun süre içmeyince de baş ağrısı yapan, her türlü baş ağrıtan meret.
Bir haftadır içemiyorum, ilk günler zorluydu ama şimdi aklıma bile gelmiyor. istemeden, zorunluluktan sigarayı bırakacağım sanırım.
her ne kadar arkadaşların gazına gelip, bi' fırt çek dense de, bugüne kadar içmediğim saçma şey.
bugün bi' baktım, vestiyerin orada kırmızı winston. lan dedim, bunca insan içiyorsa garip bir şey vardır herhalde. çakmak bulamadım, sanki 30 yıldır sigara kullanıcısı gibi ocaktan yaktım sigarayı.
önceleri ince purolardan içmiştim. içime çekmeden. özlüyorum hala o puroları. gurbetten gelmişti. neyse efendim, bundan bir kaç fırt çektim, çok aşırı dandik geldi. ağızda bıraktığı tad olsun, dumanı olsun.
acaba işin sırrı içine mi çekmek dedim. değilmiş efendim. balkondayken sen bi' öksürük tut. önce öksüremedim. bir sürü insan uyuyor karşımızdaki apartmanda. içeriye kaçtım. kaçtığımda kusuyordum az kalsın.
eğer hiç içmediyseniz ve sevmiyorsanız, deneyin efendim. alın duman çıkartın ağzınızdan. oralar zevkli. eğer beğenmedim diyorsanız, son çekeceğiniz fırtı biraz ağzınızda beklettikten sonra içinize çekin.
tabii bunları yapmadan önce etrafınızda kimsenin olmadığından emin olun. ölüyor falan sanırlar.
benim anlamadığım nokta ise şu; bu lanet şey, bu kadar kötü izlenim yaratmasına rağmen, nasıl oluyor da tiryakisi olunuyor. art arda iki üç tane yakasınız geliyor. nasıl tüm dumanı içinize çekiyorsunuz.
bilgilendirmek isteyen varsa buyurun özel mesaım açık.
kaçağının kesinlikle içilmemesi gereken bağımlılık ürünü. her nefesde ölüme diğer markalara göre 10 adım daha fazla yaklaştırıyor ayrıca gelirinin gittiği yerler ise malum.
sigara benim yoldaşımdır.yağmurlu havalarda tek başıma yürümek istediğimde,ya da efkar dağıtığımda o dinler beni.sevgilim gittiğinde ya da yenisi geldiğinde hep dudak ucumdaydı.ama gelin görün ki o da ihanet ediyor bazen.
(bkz: parasızlık)