sokakta içilmesi yasaklanmalıdır. rte nin alkolden önce bunu halletmesi gerekirdi. kırk yılın başı bir sokağa çıkayım, birkaç insan yüzü göreyim dedim; demez olaydım. beş adımda bir sigara dumanı, insanı nefes almaktan soğutuyor yahu.
Dertli olan insanların içtiği ürün. En azından sorduğumuzda o cevabı alırız. Ama merak ederim bu sigara derdi alıyor mu ki? Ha bir de hoş duruyor sanılmasından içilen ürün.
kotu koktugu icin izmariti bile tutulmayandir.
hic de denemedim. akil ve ruh sagligi yerinde olan birinin kullanabilecegini de dusunmuyorum.
arkadas cevresi diye baslayanlarin cumlesini tamamlamasina izin vermiyorum bile hic bir arkadasim bana yak bi sigara demedi bugune kadar.
kisinin kendi aciz ve caresizligini bir kulba takma olayidir sigara.
icmeyin.
bırakılmaz ara verilir derler sigara hakkında. doğrudur. 25 yıl önce bırakıp, bu süre zarfında ağzına tek bir sigara koymayan dedem bile hala içmek istediğini söylüyor.
benim tercihim ölene kadar irademle savaş halinde yaşamaktansa biraz daha erken ölmek. her anın keyfini alırım. savaş olmadan.
Keyiftir. Arkadaş soğuk günlerde kapalı alan engeline takılıp dışarda g*tleri dona dona sigara içen insanlar tanırım. Neden kendine eziyet ediyorsun arkadaş. Niye üşüyerek, hiç zevkine varamadan içiyorsun. Bir de yürüyerek sigara içmek de sıkıntılı bir durum. Sigara içen biri olarak bu ve benzeri şartlar altında sigara ıçmem, içemem. Bu eylemi eziyete çevirmem.
sürekli bu emici üzerinden ''içmesem şu kadar param olurdu ya'' hesapları yapılır ya, heh çekilin kenara şimdi. size kendimden somut örnekler sunacağım. belgelerle geldim amk.
9 ay önce terk ettim ben bunu. ne eder? 270 gün. ne içiyordum? muratti. bıraktığımda 6,5 tl idi, şimdi 7,5 tl. ortalamasına 7 tl dersek ve 270 ile çarparsak ne olur? dur la hesap makinesine yazayım. heh geldim, 1890 tl çıktı. yani piyasadaki son model telefonlardan alacak kadar param olurdu. peki bu para nerede? valla onu ben de bilmiyorum. sanırım biriktirmek gerekiyordu. yediysem ben onu.
buradan çıkarılacak sonuç şudur ki, hala paramız yok.
bırakması çok kolay olan meret. sigaraya 13 yaşında başlayıp, 20 yaşına kadar günde ortalama 2 paket içmiş bir birey olarak söyleyebilirim ki, 1 saat sigarasız kalsa çıldıran insan, 78 saattir sigara içmiyor ve ilk saatten itibaren canı bir zerre çekmedi sigara. irade işi değildir asla. allen carr yöntemi'ni araştırın, siz de bırakın şu mereti.