resmi internet sitesi http://www.sezenaksu.com.tr adresine, aysel gürel anısına, royal albert hall konserine ait sen ağlama-1945 ve haydi gel benimle ol yorumlarını eklemiş, videolara aysel gürel'i sevgiyle anıyoruz demiş vefalı kraliçem. ayrıca müzik kutusundaki tüm şarkılar da aysel gürel'e ait şarkılar haline dönüşmüştür.
royal albert hall konseri kayıtlarını ekleyerek insanı yeniden orada hissettirmiş, konserin anılarını canlandırmış, hüzünlendirmiştir.
1945 yorumu özellikle muhteşemdir.
ağlayan şarkıların yazarı, ağlatan bir sese sahip olan, hayran olunası, üretken insan. insanı ağlak yapan sınırsız yaratıcılık yeteneğinden bir fiskecik bulaşması için el vermesini talep ediyorum. arz ederim.
onunla birkaç saat sohbet etme imkanı bulabilsem, eminim kağıt kalem düşmez elimden. sanki söyliceği her söz kadim bir filozofunun sözleriymiş gibi hissedicem eminim...
teoman'ın söz müzik teoman albümünde paramparça şarkısını müslüm gürsesten sonra kendisinden dinliyoruz.
sezen aksu'yu çok sevsemde bu şarkıyı teomandan dinlemeyi tercih ederim.
albümü erteleye erteleye yaz ortasına ancak çıkaracak olması muhtemel kraliçe.bilindik tarzdaki şarkıları özcan deniz'e verdiği konuşulurken,kendisi kök projesiyle daha etnik bir çalışmayla karşımıza çıkcak ama geciktin sezen böyle sakin göründüğüme bakma...
ne oraya buraya konuk olsun.
ne sahneye çıksın.
ne ona buna laf atsın.
ne davetlere gitsin.
sezen'ciğim, sana söylemek istediğim şu, sen bir şarkıcısın. gir bak hayran sitelerine, artık hayranların bile isyanda.
sezen özledik seni, sesini, şarkılara kattığın ruhu.
elalemin şarkılarına değil, kendi şarkılarına kat biraz da o ruhtan.
tamam biliyoruz, paramparça'yı sen teoman'dan bin kat daha güzel okumuşsundur, kesin.
15 ocak'ta onu dinleyeceğiz kabul.
ama niye 15 ocak'ta "sezen aksu-kök" albümünü almıyoruz müzik marketlerden.
sezen, özledik seni...
sesini...
senin şarkılarını senden dinlemeyi özledik.
ne tuhaf di mi?
yine albüm yap, yine bi tarih ver.
yine o tarihte çıkmasın.
1 hafta geciksin.
sonra çıksın.
kartonet kötü olsun.
şarkı sözleri yanlış olsun.
ama o cd'de senin şarkıların olsun.
ve en önemlisi senin sesin olsun.