yetmez ama evetçi, akil adam. küçük kızların türbanıyla yetmez ama hayırcı mı oldu şimdi. sanki bol bol akapeye ve bedepeye yağlama yıkama yaparken sonuçların böyle olacağını bilmiyor muydu ? bu sonuca varılması için çok çaba gösterdin sezen abla, geçti borun pazarı.
biraz kitap okuma alışkanlığınız varsa ve başınızdan büyük aşklar geçmişse söz yazarsınız zaten. ama bu kadının besteleri de muhteşem. hatta bir anım var bununla ilgili. ailemle beraber tatile gidiyoruz. arkada annem ve ablam uyuyakalmış ben de babamla beraber öndeyim. radyoda haberler yeni bitmişti ve birden tükeneceğiz çalmaya başlamıştı. tatile gitmenin verdiği heyecan sanki tamamıyla bitmişti ve ben girebileceğim en kötü ruh haline girmiştim. başımı öne eğdim, gözümden birkaç damla yaş aktı ve biraz hıçkırdım. babam bunu fark etmiş olacak ki en yakın dinlenme istasyonuna girdi. annemler arabada uyurken biz de bir fincan çay içtik. arabaya döndüğümüzde radyoya hemen ankara havalarından oluşan cd'yi taktı. sesi de sonuna kadar açtı. annem ve ablam uyanmıştı, ben de o melankolik havadan çıkmıştım. yüzüm gülmeye başlamıştı. ama ne zaman sezen aksu şarkısı çıksa ben bu ruh haline bürünürüm ve her zaman yanınızda ankara havası açıp ortamın havasını değiştirecek biri olmayabiliyor. sonuç olarak kanımca aşkı en iyi anlatan büyük sanatçı, minik serçe.
Pkklılara verdiği gizli destek nedeniyle artık dinlemediğim sanatçı şeysi. O orospu çocukları sevgi pıtırcığıda 20 yaşında hayatının baharında bile değilken kalleş pusularda şehit verdiğimiz aslan parçaları bu vatanın evlatları değilmi.? Haince katledilen köy öğretmenleri hemşireler köy kurucuları dahada kimler kimler... Sezen ablamız sırça köşklerde oturup analar ağlamasın edebiyatı yapsın. Siz hiç şehit bir köy öğretmeni gördünüzmü.? Biliyormusunuz ben gördüm.
Bir insanın hiç mi kötü şarkısı olmaz dedirten kadındır.
şarkı sözleri çok anlamlıdır.
"aşk bu kızılötesi yaralı müzesi hareket edemem" dinleyenler çamur atar o ayrı.
uzun zamandir kendisiyle ilgili seyler yazmadigimdir. Lakin dün aksam viyana da kardes türküler in sahnesine konuk oldugu an beni yine benden almayi basarmistir. Okumadigini bildigim halde bu satirlari duygularimi dökmek istememe sebep olmustur. Kim ne derse desin, sahneye cikisi, bakisi, durusu, isvesi, cilvesi bambaska birisi! Seviyorum seni be Sezen! Allahim seni korusun.
dünyanın ölümsüz sesleri arasına kazınmış, bundan iki asır sonra bile geçer şarkısına kattığı o hüzünle, gidiyorum şarkısındaki ağlatan yorumuyla hatırlanacak muhteşem sanatçıdır.