Kim ne dersin sevdiği 2 adamı topraga vermiş insan cok deli söz yazar. Berkin için de yazmıs demek ki üzülmüş yandaş olup olmaması beni ilgilendirmez suan ki duyarlılığı önemlidir cocuğum etkilenmesin diye ağlayan bir Ebru gundeş değildir olamaz da.
Kişiliğinden ciddi şüphe duyuyorum artık. her hareketi reklam kokuyor bana. Ne niyetle diye düşünmek bile istemiyorum. Sanatınıda gözlerde hiç etmiş insan.
Eskiden çok eskiden ülke gündeminde bir ağırlığı olan kadındı. Sözü özü bir diye bilirdik ama yanılmışız. iktidar yalakası olup işler yolunda gitmeyince çarkedenlerdendir AKsu!
kibrin, intikamcılığın, biriktirdikleri öfke ve kin ile dün gibi gelecekte de adalet dağıtamayacak olan sözde aydınlar tarafından insanlığının anlaşılması beklenmeyen bir sanatçıdır.
şu topraklarda, şarkıları ve müziğiyle efsane olmayı hak eden tek sanatçı iken, bu fırsatı elinin tersiyle itmiş ''yalaka ve bitch'' olarak anılmayı tercih etmiştir.
hamiş 1: öyle göte böyle yarrak işte.
hamiş 2: bu da mı ağır hakaret içeriyor bay sözlük?