1275.
-
3 gündür eski ama en eski şarkılarını didikliyorum. intiharın eşiğinde yatıyor da olabilirim.
oysa ne derdim var ne acım.
bide gençliği sezen aksuyla filizlenmiş bir nesil var. o nesil ne güzel nesil. o nesil ne şanslı, ne gamlı nesil.
bi yırmı yıl geriye dönüp bi bakın.
mesela buradan başlayabilirsiniz;
http://www.youtube.com/watch?v=aBG_Ja85ZKA