Allah'ın başımızdan eksik etmemesi için gece gündüz dua ettiğim muhteşem ses sanatçısı, yorumcu, söz yazarı. Yazdıklarının hayatının bir tezahürü olduğu belli. Çünkü şu sözleri ancak aldatılmış ama unutamamış bir kadın söyleyebilir:
ölürüm yoluna ölürüm yoluna
sonum olacaksın
günahın boynuna onun koynuna
ne zaman doyacaksın?
işte bu kadar. Sezen Aksu bu kadar basit bu kadar yüzeysel, anlam karmaşasından bu kadar kaçarak "Onun koynuna ne zaman doyacaksın?" der ve hepimizin gözünde anılar canlandırır.
20 yasimda ailemden ayrilip yurtdisina cikarken yanimdaydin, viyana sokaklarinda bu sehri kesfederken yine yanimdaydin, ne zaman istanbul istanbul diye yanip tutussam yine yeniden yanimdaydin, okulum biterken yine yanimdasin ne kadar cok sey paylasmisiz meger yarin hayatimin en önemli günlerinden biri mezun oluyorum ve master tezi sinavim öncesi yine yine yine yeniden yanimdasin dostluk arkadaslik bu olsa gerek, seninde dedigin gibi hissediyoruz bizler birbirimizi hic tanimasakta. tesekkürler arkadasim, iyi ki varsin.
zamanında iyi şarkılar yapmış ama artık iyi şarkı yapamayan, yaşlılıktan mıdır nedir; politik olarakta zırvalamaya başlamış; fazıl say gibi yakında iyice saçmalayacak şarkıcı.
türkiye akp devleti olsun mu referandumuna evet diyeceğini açıklayarak başbakan'ı, akp'yi ve akp müridi milyonları kendisine hayran bırakmış güdük serçe.
marka bir insan yaratmak isteyen ve bu insadan kendine ürün çıkartmak isteyen medyanın şişirmesiyle özellikle şarkıcı ve medyatik insanların kendilerine gösterge malzemesi haline getirdiği insan.
kendisi kokainden değil her dönemin insanı olduğu için evet demektedir. yarın mhp başa geçsin kürtleri katledelim desin onlara şarkı yazar. zaten bu kadının evet demesiyle anayasaya evet diyecek olanın aklından zoru vardır.
o kadar çok sevmeme ve dinlememe rağmen konserinin yarısında "bitsin artık bu işkence" diyerek çıktığım sanatçı. yine de çok seviyorum ancak canlı müzik esnasında değil.
çok şişirilmiş kadın. ondan olupta başkasında olmayan ne var anlamıyorum. bir sürü kişi çok tutan beste yapıyor, çoğu kişinin sesi bundan daha iyi amaniyese çok şişiriliyor. bir barış manço kadar ününü japonyalara yayabilmişmi farklı bir müzik tarzı getirebilmişmi, bir cem karaca gibi sert eleştirili şarkılar yazabilmişmi veya türkiye yararına bir şey yapabilmişmi ünü yurtdışında bile biinmiyor. neye göre şişiriliyor anlamıyorum. serdar ortaç bile sezen aksu dan kat ve kat daha başarılıdır.
kendi siyasi görüslerini paylasmadigi icin bir cogu tarafindan sesinden tutunda yüzüne kadar yerden yere vurulan büyük kisilik. siyasi görüsü bana uygun olmayabilir ama sanatini sirf bu yüzden görmezden gelmem ne derece dogru diye sordunuz mu kendinize? yaziklar olsun. hadi eksilemeye baslayin saksakcilar.