5 haziran 2009'da izmir'de fuar acikhava tiyatrosu'nda yapacagi konserin afisleri nisan ayi basinda izmir sokaklarini susleyen kisi. hayatimda ilk defa turk bir sanatcinin konserinin bu denli erken reklaminin yapildigini goruyorum.
konser demisken bilet fiyatlarini verip, kendim gibi sizin de hevesinizi kirayim.
1. Kategori: 112,00 TL
2. Kategori: 83,50 TL
3. Kategori: 67,50 TL
günce isimli şarkıcı tarafından kendisine "bugüne kadar aşkın teslim olduğu tek kadın" tanımlaması yapılan zat-ı muhterem. gayet yerinde bir tanım olduğu kanaati bu sözü duyan bünyelerde ister istemez uyanmaktadır.
yaptığı şarkılarla her aşka bir şekilde dokunandır.
her hangi bir aşkın, bunu anlatan bir sezen aksu şarkısı yoksa gerçekliği tartışılabilir bile bana göre.
annem babam seviyor bu kadını, ben seviyorum, eminim çocuklarımda sevecek ve aşklarında mutlaka bir sezen aksu şarkısına dokunacak...
yalçın küçük ün kendisi hakkında beste ishali yakıştırmasını yaptığı beste ishali.
ayrıca medya tarafından çok abartılır nedense. şarap gibi, şarkıları çok güzel gibi. ulan pop müzikte şarkı güzel olsa ne olur. iki gün sonra söner o saman alevi.
bi de bir keresinde ispanyada konser vermişti bu hanım. kimse gitmemişti konserine ama medyadaki büyük dostları "ispanyollar sezen e hayran kaldı" diye bir başlık atmıştı. işte böyle kollanıyor ve büyütülüyor medya tarafından. türk halkı da her boku yediği gibi bunu da yiyor.
viyana ya erasmus programi ile gelen bir ispanyol ile kurdugum arkadaslik sirasinda konunun türk müzigine gelmesi ile kendisi bana ispanya da sezen in verdigi konserin festivalin en kalabalik konseri oldugunu ve konserin hemen her gazetede haber olarak yer aldigini anlatmisti. kulaktan dolma bilgilerle degilde bir ispanyol tarafindan bunu duymak gurur verici.
sezen in dostu basindan degil 70 milyondan ibaret, yillardir duygularimizin tercümanligina soyunan duygu kadininin birakinda birazcik ayricaligi olsun.
allah sezen i korusun.
son 10 yilda istanbul istanbul olali, sari odalar, tutuklu, adi bende sakli, ikili delilik, gidemem... gibi bir cok hit sarkiya imza atmis kralice. delinin bri kuyuya tas atmis misali sesi kötü diyenler acaba kac kez konserlerinde onu ciplak sesle dinledi merak ediyorum.
türk pop müziğinin temel taşıdır. bir çok isim onun sayesinde parlamıştır. albüm yapmak isteyenlerin ilk kapısını çaldıkları isimdir. bugün dinlediğimiz şarkıların çoğunun altında onun imzası vardır. şarkılarında yüreğimizi titretendir, bizi bizden alandır.
muzo'nun ısrarla çağırdığı pop müzik sanatçısı. Eğer menejerlerinden birisi ya da bi tanıdığı okuyorsa artık gitsin şu programa. yoksa sana büyü yapıcak. *
o, şinanayda yavrum şina şinanay derken Şinanay yapan dudaklarına aşık olduğum kadındır. Gittiğim her konserinde hep mest olmuşluğumla ayrıldığım ses ve sahne hakimiyetini soluksuz izlediğim kadındır. Her konserine nüfus kağıdımı sahneye atıp evlen benimle diye bağırmak niyetiyle gittiğim ama sevgilimle geçirdiğim güzel vakit ile ayrıldığım sahneyi izleten kadındır. Hani filmi var ya o kadın işte o kadın…