fabrikatördür..evet evet beste fabrikatörüdür... krizin değil teğet geçmek hiçbir zaman yanına uğramadığı ender fabrikatörlerden birisidir kendisi... nitekim bunu fazlasıyla haketmektedir de.. çünkü üretim şahane..
onno tunç benzeri müzisyenlerce desteklenmiş, hıncal uluç başta olmak üzere gazetecilerce reklamı yapılmış, ibrahim tatlıses'in kadın versiyonu haline gelene kadar pohpohlanmış nota bilmeyen divamız.
miyadını doldurmuş beste, söz yazanı sanatçı. ilahlaştırılmasının nedenini de merak etmişimdir. tarkan ne kadar popstarlık unvanını hakediyorsa, kendisi de övgüleri o derece haketmektedir. ona keza yıldız tilbe tutarsız, gel gitleri olan dengesiz bir hal sergiliyor olsa da müzik deyince kat be kat fazla başarı kazanmış olandır.
ne açıdan olursa olsun yıldız tilbenin 10 gömlek üstü olduğunu düşündüğüm muhteşem kadın. yıldız tilbe nin de vardır elbet adam gibi birkaç şarkısı ama yinede hiçbiri şahsımda sezeninki kadar da dağıtıcı özelliğe sahip değildir. *
dün yayınlanan haber bültenlerinin birinde memlekette kriz olduğundan dolayı kendisini millete karşı borçlu hissettiğini ve bu borcu ayda şarkı yapıyorum diyerek destekleyen ve ağzımı açık bırakan kraliçem.
'dayandı kapılarıma aşk. yıktı, indirdi duvarlarımı. ama geldiği gibi çekip gitti, beğenmedi kurallarımı. geç kalanlar yarışında en ön saflardayım, tanrı bile kabul etmiyor dualarımı' gibi satırlara sahiplik yapmış ve bir çoğumuzu şakağından vurarak, gerçeklerle yüzleştirmiştir. bazen de 'ben aslında çok sevmiştim ikimizi' diyerek, aslında hiçbir şeyin unutulmadığını, sadece üzerinin örtüldüğünü öğretmiştir.
sezen aksuyu gördüm. çok yaşlanmış. bunun yanında onun kendisini gerçekleştirebildiğini düşünüyorum. burada zönk diyebilirsin. ben de diyorum. hatta daha da ileri giderek günümüzün popüler ereni olduğunu dahi iddia ediyorum. o nu seyredince kuantum, secret bilmem ne, hepsi bende sıfırlanıverdi. kadın da her şey var: yaratıcılık, sevgi, empati hatta çıkıp yukarıdan bakmak. neticede lafı fazla uzatmaya gerek yok, kendisi ulvi bir insandır!
fakaaat aşağıda açmaya çalışacağım teorileri düşündürtmeye sebep oldu.
yoksa biz insanlar kendimize yüzde yüz değerden daha da fazlasını mı yüklüyoruz? bakın değerin derecesini dahi belirttim. yani bir insanı sıfırdan başlatmıyorum. artıyla dünyaya geldiniz. sırf dünyanın çevresini, düzenini değiştirip, kullanabileceğimiz eşyaları yaratmış olmak mı bizim artımız (yüz değer)?
sadece beynimizi kopyalayıp bilgisayar gibi aletleri ve diğer teknolojik gelişmeleri üreterek hayatımıza katmak mıydı amacımız?
insanları dünyanın hakimi ilan edip, tüm yaşayan canlılardan ayırıyoruz. ya bütün bunlar yanılsamaysa? bizim karıncalardan veyahut kuşlardan hiç bir farkımız yoksa, tüm diğer canlılar gibi dünyaya geliyor, bize doğanın verdiği süre dahilinde yaşıyor ve ölüyorsak, bütün anlamları kendimize atfedip uydurup inanmışsak, beğenmediğimiz, küçümsediğimiz deli insanlardan ne farkımız var?
ah sezen ahh bütün bunları düşünmemin sorumlusu ve suçlusu sensin desem de inanma. malum kitaplar. ama seninle bağlamak güzel oldu be.
bi gece oturduk düşündük.(alkolde var) acaba dedik.. acaba sezen aksu olmasa bu coğrafyadaki aşklar daha anlamsız olmazmıydı? zira her bi kişinin kahramanı olduğu en az bir sezen aksu şarkısı vardır. sezen aksu bizi bizden daha iyi tanıyan, bizi bizden daha iyi anlatan hatun kişidir. uludur. candır, canandır.