Tamam hayatım, tamam bitanem, tamam canımın en tatlı köşesi, anladım "sıcak su torbaları patlıyor" diyip üşenmeden bornoza battaniye dikmişsin. Nasıl yapmışsın bilmiyorum. Sen bırak dikişi ipi iğneye geçiremeyen adamsın.
Çok mutlu oldum,buraya kadar her şey mukemmel.
Ama eyyy aklını sevdiğim bu iş için evde olan tek battaniyeyi hiç etmen oldu mu?
Onunla yapılan herşeyin muhteşem olması,deli gibi gülmek, sacmasapan tripler atmak,kucakta taşınmak...sevgili denilen güzellik, insani nerde olursa olsun gerçeğin disinda bir yerde hissettirir. Ömrü uzun olsun.
öyle bir taneye sahibim ki artık dilim sevgili demeye varmıyor. bir insan hayal edin. gün içerisinde ya da hayatında neler yaptığı hakkında en ufak bir fikriniz yok. ilişkiyle ilgili sorunlarınızı dile getirdiğiniz uzun mesajları okumuyor. terk edeceksiniz ya sanki hissediyor bir anda o en baştaki haline dönüyor; ben seni seviyorum bu bir geçiş süreci diyor ve aklınıza geçmişte geçirdiğiniz mutlu günler gelip bekliyorsunuz. farklı şehirlerdesiniz, ama oraya gitseniz size ayırabileceği iki saati dahi yok, her akşam dışarıya çıkabilecek vakti varken. ailesi ve arkadaşları sevgili olduğunuzu biliyor ama telefonda vs konuştunuz, zaten çoğu ortak arkadaşınız. geçiş sürecinde sizi ters yatırıp düz sikiyor resmen. 2.5 ay mutlu mesut aynı evde yaşadınız ama şehirler ayrılınca ilginin ''i'' sini isteseniz, sen sevgililiği sürekli ilgilenmek biliyorsun bla bla şeklinde bir ton kafa sikiyor. ama kesinlikle ayrılık lafını ne ediyor ne de ettiriyor. ben ne olduğunu ya da ne yapmam gerektiğini çözemedim ve sanırım sonunda kafayı yedim.
Masumiyet hala varken güzel olan , sevilendir. Zamanla kaybediyoruz bu masumiyeti saflığı sevgiyi işte bu yüzden tat vermiyor ilişkiler. Bunaltıcı bi durum ama kabullenmek gerek .
Bedenin dahi bizlere ait olmadığı halde bir başkasına bir başkası için sahiplenme veya kabullenmek bir tür aforizma olsa gerek.
Flört hiç bir Musevi dinde olmadığı gibi ahlâkî olarakta uygun bir gelenek değildir.
Hiç bir aile bireyi tarafından kabul görülmeyen bu sapıklık, kız birey için neredeyse tüm aileden saklamasi gerekirken, Erkek birey için ise bir övünc kaynağı bir nişan gibi görülmesi ise ayrı bir ironu dir. Oyle ki yaptığı tüm iğrenç olaylardan haz olarak herkese anlatması da ayrı bir iffetsizliktir.
O halde toplum ve tum bireyler bu konuda katı ve kararlı ise hangi sebeple ki bizlere ait olmayan bir kişi bir şey için bir sahiplenme dileyelim.
Allah doğrusunu bilendir. Şüphesiz kalp lerin özünü ve gaybi bilen allah pek yücedir.
kimi bir karşı cinsi sevgili görür, 3-5 gün için uğraşır.
sonunda; seni yeri gelir yarı yolda bırakan, belki güvenilmeyen biri kazanılır.
kimi yaradanını sevgilisi görür, bir ömür ona ulaşmaya çalışır.
sen onu bıraksan, sen onu unutsan da; her tövbende seni affedecek, seni bırakmayacak allah'ın rızası kazanılır.