Hiç gereği yokken
hayatına giren insanlar. Hiç gereği yokken karşına çıkarlar, gününü,
haftanı, ayını belkide yıllarını alırlar. Bazen gece gündüz aklından
geçen her düşünceye bulaşırlar. Seni beklemediğin kadar mutlu ederler,
hayatını değiştirirler, belki eski hayatını değiştirecek kadar. Sonra
hiç gereği yokken hayatına girenler yine hiç gereği yokken çekip
giderler.*
kendisi için önce herşey, herkes satılır, mal gibi herşeyin o olur, sonra sıçar ağzına bırakır, tövbe edilir, sevgili benim neyime diyip terasa yolunda ilerlersin.
yaşamı güzelleştiren yegane kişidir. karşınıza bir yaz günü dershane girişinde de çıkabilir, viyana'da karların üzerine çizilmiş bir kalp biçiminde de. karşınıza bazen avucunuza damlayan bir damla yağmur, bazen gözünüzü kamaştıran bir ışık, bazen saçınızı okşayan bir rüzgar formunda da çıkabilir. bazende beraber gittiğinizde aldığınız, biriktirdiğiniz sinema biletlerinde, burger king fişlerinde bulursunuz onu. hani bazen derslerin son birkaç dakikası geldiğinde sık sık saati kontrol eder, dersin bitmesini istersiniz ya, işte o anlardan birinde ellerini ısıtmanız için size uzatıp, dersin hiç bitmemesi için dua etmenize sebebiyet verebilecek tek kişidir ayrıca. işbu 400. entrymi de, adadığım bambaşkam, nirvana'ya gidiş biletimdir kendisi.
sevmek kökünden türemez her zaman. bazen başkasına olan kızgınlıktan türer. adı literatürde sevgilidir. sorgulamaz "olur" dersiniz. hissiyat yoksa gerisi zaten koymaz.
bakmaya kıyamadığım, dokunmaya çekindiğimdir. ne zaman ki onu sevdiğimi söyleyecek olsam, ellerimi saçlarında gezdirsem gözlerim dolacak gibi oluyor. saatlerce sadece karşımda dursa dokunmadan, öpmeden durup izleyebilirim. saatlerce konuşsa dinleyebilirim. sesini duymak istediğimde aramadığımdır aynı zamanda. aman uyuyordur aman şunu bunu yapıyordur diye. sevilendir yahu çok sevilen...
yolda seyir halinde iken arayıp sevgilisine şımarıklık yapan kızdır,candır. manowar fanı olmuştur.
- canım merhaba, bak sana ne dinleticem.
* merhaba aşkım. dinlet bakalım.
- gıgıgıgıgııgg. yeahhh.gıgıgııgıg.
- hayatım bak nasılda fight diyor.
* bilmezmiyim bebeğim, 20 yıldır öyle o. sen yola bak.
gözünüzün önüne perde çekilmesine sebep olur. etrafınızda olup bitenlere tam anlamıyla dahil olamazsınız. hayatınızın her zerresine müdahil olur ve farkında olmadan çevreden bir nebzede olsa koparsınız. engel olamazsınız karşı koyamazsınız. istemiyorum hiç diyemezsiniz her şeyiyle istersiniz. Hiç yapmayacağınız şeyler en çok yaptığınız şeyler olur. Ve en önemlisi gurursuz olursunuz. budur sevgili iyidir yani sevgili adama her şeyi yaşatır. mutluluğun o dur. acın da odur.
günümüz versiyonları sizden önce 5 kişinin altına yatmıştır, altına almak istemediğinizde trip atar, sizden sonra da milyonlarca erkekle birlikte olacaktır. kız olanlarından bahsediyorum. ve hepsinden bahsetmiyorum, genelliyorum. ha ama her yerde "aşkm.. <3" diye gezen elemanlar var, bunların yarısından fazlasının durumu böyle. bizzat müşahede ediyorum.
yok abi benim sevgilim de var. hatta "ulan işim olmaz bunlarla" dediğim vakit, her türlü anlaşabileceğim birisi olduğu için birlikteyim. milyon tane takıntıma rağmen ilk sevgilisi olduğum insandır o, yerim ben onu. ama benim kafam mı basmıyor anlamıyorum ki. sevgiliye neden böyle bir anlam yüklenir? "ne kokusunun parfümü olsun?" denir, sevgili. şu an ne istersin denir, sevgili. büyüyünce ne olacaksın diye sorulur, sevgili. insanın affedersiniz zikiş ihtiyacını karşılamak amacıyla, duygusallık süsü vererek karşılıklı alışveriş yapmasına günümüzde "sevgililik" deniyor, 9 yaşındaki oğlandan tutun 70 yaşındaki nineye kadar herkesin sevgilisi olabiliyor.
ha sevgililik bir kızın kucağında yatıp onun kokusunu içine çekebilmek, milyon kişinin girdiği vajinaya girip "aoohoa fuck!" diye çığlıklar atmak, 20 milyar kişinin öptüğü dudaklarda mutluluk bulmaksa, sokayım sizin sevginize.
her yerde sevgili sevgili. ne sevgiliymiş anasını satayım, ben mi bilmiyorum sevgilimin değerini?
--spoiler--
birbirimizden kilometrelerce uzakta olsak da aynı anda aynı şeyleri yaparak yan yana gelebiliyoruz. ne güzel!
off neyse geç kaldım saat 22.00'ı geçmiş, gerçi bu yazı da onunla ilgili ama olsun.
geliyorum sevgilim.
--spoiler--