Yabanım esmerim sevgilim sebebim
Bir gün bir kış masalında sevip yitirdiğim
Şimdi artık korkular şarkılar mırıldanan
Öpüşünle yaralı bir kız çocuğuyum ben
--spoiler--
zaman nasıl akıp gidiyor
insanlar maskelerini ne çok seviyor
yıllarca bir yalanla bir ömür geçiyor da
hiç kimse yok bir tek günü sonuna kadar yaşamaya
mecbursun yalnızlığa
oysa sevgili, bir tek sevgili
nasıl değiştirir dünyanın gerçegini
içimdeki fırtına ele geçirdi beni
bir gün baktım hiç korkmadan aynaya
orda yeniden gördüm kendimi
işte sevgili, bir tek sevgili
nasıl değiştirir dünyanın gerçeğini
şimdi asla pişman değilim
yaşadığım herşeyin bedelini ödedim
nasıl olsa bir gün gelir duygular bulur yerini
hem cehennem, hemde cennet yeryüzünün mevsimleri
o kadar şey değişti ki
artık kimse masum değil
duygular çok eskidi
o zamanlar biz ne güzel çocuklardık
dünyaya aydınlık gözlerle bakardık
ve işte ozaman kırdığın bu kalp
şimdi kırıyor başka kalpleri
aşkta kazanmak dedikleri kaybetmektir bir çok şeyi
--spoiler--
(başkasını ararken)aç hadi lan aççç. seni mi bekleyeceğim.telefon niye taşıyorsun ki.
(sevgiliyi ararken)noldu acaba? aha ne çabuk meşgul oldu.(cevap vermiyor yazısı)
iyi bir futbol hakemi ile benzer özellikleri barındırır. yanlış bir karar verip yanlış yaptığında tüm tepkiyi, siniri üzerine çeker.
daha önce yaptığı doğru ve güzel şeylerin hiçbir önemi yoktur.
kimi iğrenç kimi ise mükemmel olan canlıdır.
iğrenç olan tüm derdini sıkıntısını kendi vicdanını rahatlatmak için karşısındakine yükleyen zavallı insan olamayan canlıdır.
mükemmeli ise destek olan huzur veren ve kendinden çok karşısındakini karşılıksız oalrak düşünebilendir.diğerine oranla çok az bulunur.
ayrı kalınan her dakka özlenen. o yokken yaşananları yaşanmış sayılmayan. örnek alınan, varlığıyla dünyanın bütün coğrafyalarını güsel kılan, hayatında olması hayatın küpküselleşmesi için yeterli olan, aynı havayı solumanın bile iyi geldiği en şahane insan, oksijen tüpüm, öpücük döngüm!
gözünden bile sakındığın, ne yapsan da sevmekten kendini alamadığın, hiçbir türlü eskimeyen, seni kırsa bile umursamadığın, ona olan kırgınlığını onu bi şekilde kırarak göstermeye çalıştığın, vazgeçemediğin, vazgeçmek için çabaladığın ama yapamadığın, gözlerinin gözlerinin önünden gitmediği, daha önce sevgili diye seslendiklerinin sadece hayatından zaman çalan birileri olduğunu anladığın, karşısında gurur yapmadığın, senin için nevi şahsına münhasır,senin için herkesten herşeyden farklı olan, senin için dünyanın en güzeli.
içindeki biyerlerde saklı olan onun için ayrılmış kalıba tam tamına oturan arabanın benzini gibi birseydir o kalıp kapanırsa yastığa baş koyduğumuzda hep yanımızda hissettiğimiz düşşel sevgili kaybolur gider hiç gelmez artık...
Değişken varlık.
Her şey isteneni elde etmekle alakalı sanırım. Talip olan kişiye red cevabı verirken tatlı bir ısrarla ikna eder sizi. O hayran hayran bakışlar ilk başta çok bir şey ifade etmese de gelecek zamanda özlenir oluveriyorlar birden. "birbirimize uygun değiliz" diyerek bitirmeye çalışırken ustaca ikna kabiliyeti girer yine araya. Sonra zaman geçer. Bakarsın asında kendine çok da uygun bulmaya başlarsın seni baştacı yapan sevgiliyi. Seversin, bağlanırsın...
Ama bir fark vardır artık.. sevgili, o eski sevgili değildir artık. Aramalar sormalar seyrelir, söylenen güzel sözler, güzel hitaplar yavaş yavaş kayıplara karışır.. bu sefer de o ilk zamanlarda istemediğiniz ilgiyi arar olursnuz, dile getirirsiniz...
Sevgili bildiğini okumaya devam eder, sizin söyledikleriniz ise artık istek olmaktan çıkar, isim değiştirir, dırdır olur. Sussan istediğin yapılmaz, konuşsan dırdırcı olursun..
Sonuç mu?
Dırdırdan bıkıp siktiri çeken sevgiliye dönüşür ilk zamanlar "en mükemmel" olan sevgili.