sevan nişanyan

entry380 galeri34
    230.
  1. fatih altaylı nın sunduğu bir programda, ahanda tüm link burada

    (bkz: http://www.youtube.com/watch?v=7rfOWpqqn9o)

    ermeniler şöyle iyidir, böyle katledilmiştir türkler canidir gibi bir söz etti, sonra karşısındaki kıdemli bir tarih profesörü abimiz de, biz mi biçtik sizi, hadi bizim belgelerimize inanmıyorsun objektif değil, al sana bugün ermeni soykırımını kabul eden fransa, ingiltere, amerikan belgeleri diyerek bunu ağır sikertmiştir.

    kaybetmeye tahammülü olmayan bu armut, önce fransız belgelerini kendine göre yorumlamaya kalkmış, fransızca bilen fatih altaylı da belgeyi eline alıp tam tersini söyleyince, bu belgeler yalan, siz fransızca bilmiyorsunuz, şöyle böyle diyerek feci kıvırmış ve güldürmüştür.

    bana etrafımdaki bazı insan tiplerini anımsatmıştır.
    3 ...
  2. 229.
  3. islam hakkında kendince mantıklı eleştiriler getiren ama kendinden başkasına söz hakı vermeyen biri. teoloji sempozyumunda ne kadar da dinleme özürlü olduğunu farkettim.
    islam hakkında eleştiri getirme hakkına elbette sahip ancak burası türkiye, hayvanın biri kendine vazife çıkarır da turan dursun gibi kötü şeyler yaşanır diye korkuyorum. iyisi mi sevan sen bu islam'ı kurcalama işini türkiye'de yapma.
    sonra olan benim gibi açık fikirli olduğunu düşünen müslümanlara oluyor.
    1 ...
  4. 228.
  5. Eşinin başına dışkı döken,sözüm ona entellektüel ve gazeteci.

    http://arsiv.sabah.com.tr...4C9C8A3E1DE492D724D3.html
    1 ...
  6. 227.
  7. hapse gireli 2 gün olmasına rağmen stv midir samanyolu mudur neyse işte o kanalda tesadüfen alt yazıda
    gördüğüm haberdir.

    neredeyse televizyonlarda hiç mi hiç yayınlanmamıştır.

    suçu mühür kırmaktır.

    size başka birşey hatırlatayım ikisinin arasında hiç bir fark olmadığını göreceksiniz.

    diyarbakırlıymış adı bahtiyar suçu saz çalmakmış öğrendiğim kadar...

    eğitimciymiş adı sevan nişanyan,
    suçu eğitim yuvası kurmakmış öğrendiğim kadar...

    üretim yaptığı için cezalandırılan bir insan...
    0 ...
  8. 226.
  9. facebook hesabından 1 saat önce şu mesajı yayınlamış kişi.

    kitap falan istiyor. bok olayı, küfürleri ve atatürk'e düşmanlığını saymazsak iyi adam aslında. *

    --spoiler--
    Yarın hapse giriyorum. Süre belli değil; tahminimce iki yıldan kısa olmayacaktır. Açık cezaevi mi kapalı mı emin değilim. Bilgisayar ve haberleşme imkânları nasıl olacak bilmiyorum.

    Face ve Twitter hesaplarım açık. Oğlum Tavit Nişanyan idare edecek. Her türlü haber ve duyuruyu buradan izleyebilirsiniz. Buraya yazarsanız en geç birkaç gün içinde bana ulaşır.

    Ciddi konularda ulaşabileceğiniz üç kişi:
    Ergin Cinmen, avukatım. 0532 272 3767. [email protected]
    Sait Çetinoğlu. 0532 718 4644. [email protected]
    Ali Nesin. 0532 634 5153. [email protected]

    Atlet fanila filan göndermeyin. Ne kadar üzüldüğünüzü bildiren mektuplar göndermeyin. Kitap gönderirseniz yahut Amazon'dan gönderttirirseniz sevinirim tabii. Yalnız Allah rızası için teori kitabı göndermeyin, çok sıkılıyorum. Sekiz ciltlik iran tarihi gönderirseniz zevkle okurum, bahçe tasarımı gönderirseniz okurum, Akatça yazıtlar koleksiyonu gönderseniz okurum, hadis ve tabakat klasiklerini gönderirseniz çok işime yarar, ama Horkheimer yahut Deleuze'un falan konudaki teorileri hiç açmıyor beni bilesiniz.

    iki şey daha beni çok sevindirir. Sıkı php yazan (ve çok fazla para istemeyen) deli birini tanıyorsanız haber verin. Çok işim var. Bi de kitaplarımı basacak iyi bir yayınevi biliyorsanız sinyal edin. Görüşelim.
    --spoiler--

    https://www.facebook.com/nisanyan
    0 ...
  10. 225.
  11. kültürlü adam iyi bir dil bilimci.
    kavanoza bok stoklayıp eşinin başından aşağı boca edecek kadar da romantik şiddet yanlısı naif biri.
    günahım kadar sevmem. ermeni olduğu için değil, sevan nişanyan olduğu için.
    6 ...
  12. 224.
  13. kendisi hakkında emrah dönmez'in yaptığı (2012) sevan isimli bir belgesel de mevcuttur.
    1 ...
  14. 223.
  15. öncelikle sevmem...

    kaçak inşaat yapma suçu da sabitse atsınlar içeri bir daha da salmasınlar...

    ancaaaak her seçim öncesi akp'den chp'ye uzanan yelpazede tapu dağıtıp bizlerin mülkü olan kamu arazilerini özellikle kekolara peşkeş çekenler, o arazilere konup kentleri yaşanmaz hale getirenler, yetimin hakkını çalanlar da bir zahmet artık cezalandırılsın...

    keriz miyiz biz?

    ot vergisi bok vergisi elektrik, su faturası ödeyelim belediyeler dağdan inmelerin kurduğu çalıntı mahallelere hizmet, hükümetler tapu yağdırsın...

    (bkz: akp sana söylüyorum, aziz kocaoğlu ve chp sen anla)
    2 ...
  16. 222.
  17. 221.
  18. karısının başından aşağı kavanozda sakladığı boku boşaltan "barışçı pır pır insan" müsveddesi.
    http://www.habervitrini.c...inin-basina-doktu-347076/

    bir tartışma programında da ermeniler eğitimlidir şiddete başvurmazlar van'da kendilerini korumuşlardır demişti. şiddete başvurmayan nişanyan karısının üstüne kendi sıçmığını döktü. lakin hala yüksek entel takımımız bunu destekliyor.
    2 ...
  19. 220.
  20. bu adam türkiyede bir ilk.
    yani hem ulusalcılar hem de dindarlar tarafından sevilmeyen ilk kişi olma özelliğine sahip.
    takip ettiğim kadarıyla kendisi ateist değil deist.
    herkes ateist diye yardırmış ama değil. ama tanrının varlığını kabul ediyor ama peygamberi kabul etmiyor. daha doğrusu peygamberleri.

    neyse dediğim gibi bu adam türkiyede bir ilktir.
    2 ...
  21. 219.
  22. değil ekranda görmek, dinlemek; sol tarafta ismini dahi görmeye tahammül edilemeyen 'insan'.
    0 ...
  23. 218.
  24. harika bir insan, harika bir kişilik. hakkında sadece 11 sayfa entry girilmesi ise uludağ sözlük yazarlarının cahilliğidir. düşünceleri gayet düzgündür, ona bok atanlar utanmalı.
    2 ...
  25. 217.
  26. zorbalık hareketinin arkasında kim olursa olsun; islamcı, kemalist, sosyalist farketmez, orada bu adam dik durup "yanlışsınız" diyebiliyor. bu duruşuyla gıpta ettiğim bir adamdır. fikriyatı, fiiliyatı ne olursa olsun bu duruştur yani kıskandıran.

    ama uzaktan kıskanıyorum seni sevgili sevan. çünkü götüm yemiyor öyle fikrimi savunup içeri girmeye, mükemmel(!) hayatımı sekteye uğratmaya. zaten de öyle uğruna ölünecek bir fikrim de yok.

    hülasa, bağnazlığın default bir karakter öğesi olduğunu düşünüyorum. şöyle ki; sen istediğin kadar mantıksal veriyle gel, adamın değişeceği yoksa değişmez. dahası yine şöyle bir şey var; bir adam bağnazsa bağnazdır. dindarken de dinden dönerse de. ya da tersi.

    neyse şunu diyeceğim hacı abi, geçmiş olsun, bol verimli bir tatil olsun. ben ve benim gibi "banane be yaa"cılar senin gibi "doğrusu budur"culara imreniyoruz, ama asla arkanızdan gelmeyeceğiz. çünkü senin mantıklı çıkışına zorbalıkla karşılık veren, haksızlığını iktidar olanaklarıyla örtmeye çalışanlarla uğraşacak ne sabrımız ne gücümüz ne isteğimiz yok.

    saygılar

    not: bu adam ne demiş de gündem oldu diye soranlar için:

    http://www.youtube.com/watch?v=IpbqOKABa5E
    0 ...
  27. 216.
  28. kemalizm'e bok atıp durmaktadır,
    ama dini eleştirdiği için hapse tıkılacağı zaman yanında bir tek kemalistler durur.
    etyen mahçupyan falan durmaz arkanda sevancığım.
    1 ...
  29. 215.
  30. son hali karşısında güldüğüm meczup. muhtemeldir yakında da kemalist götü yalamaya başlar.
    herkes şaşırsa da doğrudan ayrılmamak işte bu yüzden değerlidir.
    bunu gösterdiğin için teşekkürler sevan, teşekkürler akp.
    2 ...
  31. 214.
  32. ceza almıştır çok iyi olmuştur çok da güzel olmuştur. ceza bana göre azdır. ibretlik bir ceza verilmeliydi.
    2 ...
  33. 213.
  34. aldığı ceza çok azdır. asılması gerekiyor ki böyle mide bulandıran insanlar türemesin...ne demek lan peygambere hakaret.mahşer günü çok agır ödeyecektir bunun bedelini, dünyada yırtmıştır.

    biri hepimiz ermeniyiz mi dedi?
    3 ...
  35. 212.
  36. bir lince kurban gitmesinden korktuğum cesur adam. hakikat savunucusu.
    1 ...
  37. 211.
  38. çakma entel değildir. gayet entelektüeldir. lan zaten entelin çakması olmaz. pelin batu enteldir, bu adam entelektüel.
    0 ...
  39. 210.
  40. odtü'deki abazalarca protesto edilmiştir. ama adamın sikinde değil.
    1 ...
  41. 209.
  42. odtü'de layıkını bulmuştur.
    bilsem ben de gider protesto ederdim.
    protestocuların alnından öperim.

    tanım:
    karısına kavanozda bok biriktirip üstüne atan ruh ve akıl sağlığı konusunda ciddi şüphelerim olan çakma enteldir. misojenidir. hem de ultra seviyede.

    tarihe karısına bokunu atan adam olarak geçmek nasıl bir duygu acaba?
    2 ...
  43. 208.
  44. Aklıma orta çağ avrupasını getirien bir olayın içine sokuluştur . http://www.agos.com.tr/ha...t-davasi&haberid=4598
    1 ...
  45. 207.
  46. sosyalizm zorbalık ideolojisidir gibi lafları gerçekten ettiyse bir daha ciddiye alınmayacak yazardır.
    1 ...
  47. 206.
  48. sayesinde odtünun sütçü imam üniversitesinden farkının olmadığını anladığımız insandır.
    0 ...
© 2026 uludağ sözlük