cahildir efenim, türklerin orta asya'yı araştırmak istemesini çekememektedir efenim! sanane türklerin ortaya asya'yı araştırmasından denilir! türk halkının özgürlük mücadelesine kurtuluş savaşına iftira atar!
iftiracı gıçından tarih uydurup durandır peh 1920lar ilericiliktir !lan kurtuluş savaşı da anti emperyalist harekettir! sen kimin aklını bulandıracağını sanırsın cahil zat! batılaşma hareketini tamamlamaktır yine 1920'ler!
--spoiler--
Otelci, lokantacı, çiftçi, gezi yazarı, kaçak inşaatçı, taş yontucu, dilbilimci, sözlük yazarı, köşe yazarı, Bilgi Üniversitesi'nde ex öğretim görevlisi, üç çocuklu, bekâr.
(2010 edit: dört çocuklu, evli.)
(2012 edit: beş çocuklu, bekâr.)
--spoiler--
2008 tarihli Taraf'ta yayımlanan bir röportajında cumhuriyetin kuruluş aşamasının ve kurucusunun, populist söylemlerden uzak bir şekilde gerçek yüzünü orataya koymuştur.
her kesime verip veriştiren, böyle cesur ve sözünü sakınmayan, *öte *öt diyen aykırı yazarlar pek sevilmez. ama kendisi hakikate ulaşma yolundaki bütün kutsalları kafasından silmiş ve kendi doğrularını mertçe savunmuştur. ama toplumdaki 'ya ak ya da kara olacaksın' mantelitesinden nasibini almıştır. aydınlarını hapse sokan beton kafalılar; zihniyetinize sokayım sizin.
ayrıca bilinmiyor olabilir, ali nesin in matematik köyü esasında sevan nişanyan ın projesidir. bir çok şeyi o planlamış ve çok büyük katkılar sunmuştur. mirasını da tamamen nesin vakfına bağışlamıştır. yalnızca bu bile ne kadar iyi, değerli ve kaliteli bir insan olduğunu gösteriyor.
beton zihniyetlilerin, ağaç katillerinin, hırsızların, rant derdinden gözü dönmüşlülerin ülkesinde, kendi arsasına, kendi halinde küçük bir bağ evi yaptığı için özgürlüğe elinden alınan, bü ülke için çok değerli bir insan. neymiş efendim, inşa ettiği ev imarlı değilmiş. o paralı godomanlara imar veriliyor ama... işin kötü yanı bunun için hapse atılmadığı o kadar belli ki. tamamen bir düşünce suçlusudur sevan amca. değeri yine diğer aydınlar gibi geç anlaşılacak. ama bu zihniyetle bu cesur, aydın insanı yıldıramayacaksınız!!
gezi olaylarının en ateşli devam ettiği günlerde aktif bir biçimde kullandığı facebook unda durup durup yeğenlerinin fotoğrafları gibi gündemle alakasız şeyler paylaştığını hatırladığım aydın. bu tavrıyla, ki oldukça umursamaz bir tavırdı, epey tepkili yorumlar almıştı.
geçen sene şirince'de ilgilisinin katılabileceği tanrı kavramı ve dinler üzerine felsefik bir söyleşi yapacaktı, katılmayı orada bulunmayı çok istemiştim ama mümkün olamadı malesef .
türkiye'de aydınlar arasında ciddi anlamda ''aykırı'' olarak tanımlanabileceklerden biri.
boş tenekeden ne kadar ses çıkıyorsa, bundan da oyle çok ama anlamsız ses çıkıyor. saygısızlığı, insanların inançlarına, değerlerine saygısızlığı fikir beyanı olarak gören gereksiz "şey".