günlük olarak kar$ıla$ıyorum bu ibneyle. en az 20 tane var bunlardan, samimiyim. bu gibi ibnelerle kar$ıla$masaydım şu an statüm "699: şeker abi" gibi bir $ey olurdu.
ama aferin. en azından kararlılık var olm sizde. yılmıyorsunuz, usanmıyorsunuz. sizdeki güç bende olsa; fenerbahçe takımında defans oynarım. asdkjasd.
birisi bana taktı ve her entry'mi eh işteliyor. kriz geçirmek üzereyim.. yapan kimse o arkadaşa sesleniyorum allah aşkına yapma bunu !
adam gibi eksi ver sende rahatla bende. çin işkencesi gibi amk. *
edit: allahın adını verdim lan ! bluevelve sen misin yoksa? :)
malumatınız. sözlüğüömüzde artık yeni bir kural vardı ''aynı yazar aynı yazara aynı gün içinde 7 eksi verince caylak olur'' diye bir şey vardı.
şimdi acaba ben merak ediyorum bu olay ne derece doğru ve bu güne kadar bu olay yüzünden bir kişi caylak yapıldı mı?
birisi sabahtan beri her yazdığım entry anında eksiliyor. yani 3 tane uzun entry yazdım onları bile saniyesinde eksiledi. anlıyorum ki aynı insan. acaba bir yaptırım falan olmuyor mu? baya sinirim bozuldu burada. yeminle.
an itibariyle yine bana musallat olmuştur.bir çift sözüm var kendisine: tengri belanı vere, kızıl tamularda yanasın, inim inim inleyesin e mi kuzum? tamuda yanarken aklına ben geleyim. bir otukenliackurdunkuyrugu vardı ibnelik yaptım, ahını aldım diyesin.***
ulan nedir bu seovi neden bana bulaşmıyor derken bugün karşılaştığım yaratık. adam üşenmeden en son beğenilen bütün entry lerimi eksilemiş. artık ne yaptıysam, neresine dokunduysam. ah bi bilsem ah bi bilsemmmm.....
şu an beni ziyaret etmekte. hayret görmeyeli seovi olmuşsun, sana giren (!) ne kadar entrym varsa sıraya dizdin bakıyorumda. seni tanıdığımda ibne falanda değildin ama...*
büdüt: bak bunu da eksiledin. *
son düdüt: ne çokmuşsunuz ulan! **