birisi bana taktı ve her entry'mi eh işteliyor. kriz geçirmek üzereyim.. yapan kimse o arkadaşa sesleniyorum allah aşkına yapma bunu !
adam gibi eksi ver sende rahatla bende. çin işkencesi gibi amk. *
edit: allahın adını verdim lan ! bluevelve sen misin yoksa? :)