"Eminim bi' gün senle buluşup bir şeyler içeceğiz.
Hatta belki eskileri anacağız, dertleşeceğiz." derken bir umut veren pek hoş bir toygar ışıklı parçasıdır.
en sevdiğin şarkı yalansa, hayatının filmi hayatsa,
bir de hayatın tümüyle yalansa, karşılaşmamız an meselesi.
hayatının kitabı mutluluksa, sardunyaları mırıldanıyorsan
deniz görmeden yaşayamıyorsan, sen eşittir ben demektir.
güzel şarkı sözlerine sahip bende anıları olan güzel bir şarkı.
zaman zaman unutulsa da ortaya çıktığında bağımlılık yapan şarkı. enteresandır ben bu şarkıyı dinlemeye başladığımda 40-50 defa peş peşe dinliyorum sonra 1-2 ay ara veriyorum tekrar gündeme alıp tekrar tekrar dinliyorum. kolay kolay eskimez. bu şarkıya bok atanlara da kafam girsin.
afedersiniz ama bok gibi şarkı. model'in değmesin ellerimiz'inin farklı bir versiyonu. şarkı sözlerini duyunca* şöyle bir tepki veriyor insan: https://galeri.uludagsozluk.com/r/179610/+
ot deyince b.k demeyi adet edinen ben-sen-o! ona-buna-şuna laf sokacağım diye,klavyeye kafasını sokan yine ben-sen-o! biz birbirimize benziyoruz aga...koyverin gitsin...-Cafer,koş bez getir...s.çtı...-Cafer,boşver bezi...sıvadı...kalın salıcakla...not: aman,boşverin.
Toygar isikli' nin herkes tarafindan ayila bayila dinlenen sarkisidir. Bana sorarasaniz albumunde tek iyi sarki vardir. O da sonunda isimli sarkidir. Duygusuz muyum ne? Peee*