Futbolda Selçuk Şahin ne ise, basketbolda da Semih erden o dur. Yeteneksizlik ve ruhsuzluk abidesi bomboş basketbolcu. Hadi tamam yeteneksizsin , basketbol zekan yok anladık , ulan çık mücadele et biraz be , sanki emekli basketbolcu gibi oynamalar, bi havalar,bi artistik hareketler, falan filan...bu adamı milli takıma alan zihniyete ben ne diyeyim şimdi. Furkan var gs dan , Semih'ten yüz kat iyidir. işte bu adamları milli takıma alırsan seni böyle rezil ederler dünyaya. Yazıklar olsun hakkımı helal etmiyorum.
yazık günah dediğim basketbolcu. ya arkadaş sen son periyot yürüyecek isen, serbest atış atmayı yılardır öğrenemeyeceksen neden 2 milyon euro alıyorsun ? Aldığın parayı biraz hak et yzık günah. Çok sövüyoruz ama adama ne ki 2 milyon euro aldıktan sonra. Türkiye kebap ülke valla.
pek beğenmediğim ama talihli bir basketbolcu. Yetenek ve zekası kısıtlıyken koçları tarafından tutulan ve boston gibi nba efsanesi takıma gitmeyi başarmış bir oyuncu. sanırım zürafa kadar boyunun etkisi büyük.
Bildiğin looser. Gittigi takima cenabetlik getiren pivotumsu.
Bir insan nba e gider de ordan bir gram feyz almadan nasil doner bilim adamalri arasitirsin, hakkinda tez yazilsin.
Neyse kardeş fazla elestirdim galiba. Birazda iyi yanlarindan bahsedelim: ... eee , iiiii boyu cok pis uzun amk.
sokakta bile basketbol oynamaması gereken bir insanken, all star maçında mvp seçildi diye insanları kendi hakkında yanlış düşüncelere itebilecek kişi. Gerçi bu memlekette birkan batuk gibi bir adam da all star maçında mvp seçilebiliyor. Euroleauge'de neden başarılı olamıyoruz diye uzun uzun düşünmenin bir anlamı yok sanki. Saygılar.
dayaklık basketbolcu! bir insan kafa olarak bu kadar uzak olabilir oynanan oyundan. 11 kişini emeğini tek başına 1 saniyede yok etmiştir barcelona maçında!
suç onda değil onu oyuna alanda. sen negüzel 2. devre adamı oyuna almamışsın. takım toparlamış barcelona gibi bir takıma karşı son 1 saniye 3 sayı öndesin. sen gidiyorsun adamı oyuna alıyorsun. geleli ne kadar olmuş sen semihi çözemedinmi daha. yalnız ibrahim kutluayın ağzından bir ara küfür çıkar dedim ama çıkmadı.
bu akşam çok etkili olmuş barcelona pivotudur. Son saniyede maçı takımına kazandırmıştır. Onu barcelonaya kazandıran her kimse tebrik ediyorum. güzel bir transfer olmuş.
yine bir efes biletimi piç eden basketbolcu. gordon bile semihten daha fazla ribaund aldi bu mac. bir de mactan once 100. maci olmasindan dolayi ödül verildi kendisine. buna benzer bir ödülü kerem gönlümde aldi mactan önce. macta nasil özveri ile oynadigi da malum. kerem i izleyip biraz adam olmali.