terbiyesiz, ukala, cimri şahsiyettir. cebinden ayda 500 tl fazla para ödemek istemeyen ama milyon dolarlar kazanan oyuncudur. ergin ataman gerekeni yapıp ayarı vermiştir.
elini kırmasıyla beni hüzünlere gark etmiş basketbolcu. allah kahretsin lan. futbol, basketbol farketmiyor, iyi oynayan oyuncularımız en az bir kere sakatlanmak zorunda. şansımıza tüküreyim.
Türkiye'deki kaliteli uzun sıkıntısına bir nebze çare olacak basketbolcudur. 2+1 yıllık sözleşmeyle nba'den tbl'ne geçiş yapmıştır. Acaba oktay mahmuti ile nasıl uyumları olacak merak ediyorum.
neymiş bide pişmanmış nba'e geri dönecekmiş bu halinle gitsen nolur bi sene sonra yine tıpış tıpış döneceğin yer türkiye dua et de efes geri alsın yoksa tofaş, türk telekomdan ilerisine gidemez.
kendisini bugüne kadar 3-4 senedir doğru düzgün izlememiştim, en son fenerbahçe'de izlediğimi hatırlıyorum. 3 sene önce neyi yapamıyorsa, şu anda da yapamıyor.
ömer aşık'ı kendisine örnek alacağına shaq'la olan samimi anılarını anlatmaya devam etsin, belki gelişimine katkıda bulunur..
türkiye'ye dönmesi hem kendisi hem de türk basketbolu için gerçekten iyi olmuş pivot. euroleague'de anadolu efes için çok önemli bir oyuncu. en kötü ribaundlarla bile kaç tane sayı yapıyor.