sağlık

entry92 galeri4
    65.
  1. 66.
  2. biraz bozulsun kalan her şey unutuluyor...
    0 ...
  3. 67.
  4. Sağlık fotoğrafları kategorisinde kendi alanında uzman doktorlar tarafından oluşturulan ve gündemde olan sağlık fotoğrafları, haberleri ve videolarına ulaşabilirsiniz.
    0 ...
  5. 68.
  6. genetik-kalıtsal-doğuştan bir probleminiz yoksa şayet (sonradan)bozulmasının yüzde sekseni gıdadan dolayı oluşan hayati unsur.
    0 ...
  7. 69.
  8. Buraya da yazayım. Belki biri çıkıp aa ben bunu biliyorum der.

    Vücudumun herhangi bir noktasında (baya herhangi bir nokta yani kulağımın içi de olabiliyor ayağımın altı da) önce bir ufacık batma hissi, statik elektrik gibi çıt diye bir batma, bir saniye geçiyor ve sanki o bölgede yaşanan sinirsel sıkıntının sinyali beyne ulaşıyor ve kafamda uyuşma(ingilizcede numbness ya da tingling dedikleri şey), kafada tüylerin diken diken olması gibi bir olay yaşıyorum. Bazen suratımda ve kafamda da batmalar oluyor. Sağ şakağımdan biri bastırıyor gibi basınç oluyor. Sağ bacağım daha ağır geliyor ve biraz denge problemleri de yaşıyorum.

    Nörolojiye gittim b12 ve d vitamini düşük çıktı. Bir ay hap kullandım biraz geçer gibi oldu sonra yine başladı. Tekrar nörolojiye gittim bu sefer değerler yüksek çıktı, kanda hiçbir sorun yok. Bu kez doktor strestendir dedi. Psikosomotik verdi kullanmadım. Çünkü bence alakası yok ve bu tür hapları kullanmak ciddi bir iş.

    Bu sıralarda ise boyun ve omurgadan şüpheleniyorum. Sürekli evdeyim ve yastığa uzanır vaziyette duruyorum. Boynumda gerginlik ve kürek kemiğinde ağrı var. Beyin cerrahiye gideceğim. Bakalım bir şey çıkacak mı?

    Buraya kadar okuduysan güzel kardeşim, belki bana aktarabileceğin bir tecrüben ya da bilgin vardır. Mesajını bekliyorum. Cidden bu iğne batması hissi ve ardından kafada uyuşma ne olabilir bulamıyorum.
    0 ...
  9. 80.
  10. türkiye’nin en yeni, en gücel personel sağlık sitesi https://saglikagi.net/ tüm sağlık personelleri için en güncel haberler ve son dakika gelişmeleri.
    0 ...
  11. 81.
  12. Sağlık insan hayatında en önemli şeydir.
    0 ...
  13. 82.
  14. insan ailesinden birileri hastalandığı zaman sağlığın önemini daha da iyi anlıyor gerçekten. Geçen yılda benim aile fertlerimin çeşitli zor hastalıklarla mücadele ettikleri bir sene oldu. Şimdi çok şükür iyiler ama ben bu süreçlerden sonra hastalıklara karşı kendimi daha çok koruma ihtiyacı hissettim ve kendimi güvence altına almak için özel sağlık sigortası arayışına girdim. Bu araştırma sürecinden karşıma çıkan Türkiye Sigorta’nın Genişletilmiş Riskli Hastalıklar Sigortası çıktı. Tam da benim riskli olarak adlandırdığım ve kendimi riskli gördüğüm hastalıkları kapsıyordu fiyatı da bütçeme uygun olunca yaptırdım hemen bence sizde hastalıklar konusunda kendinizi korumaya almak istiyorsanız bu sigorta tam size göre.
    https://www.turkiyesigort...kli-hastaliklar-sigortasi
    0 ...
  15. 83.
  16. Hayattaki en önemli şeydir. Kaydedilmeyene kadar değeri bilinmez. Stres düşmanıdır.
    0 ...
  17. 85.
  18. parayla alınmayan ama para harcatabilen tek servet. O yüzden en akıllı yatırım, ona iyi bakmaktır.
    0 ...
  19. 86.
  20. Hepimizde bulunması gereken ve yaşamımızın düzgün seyrinde devam etmesi için önemli olandır. 2026 yılında başta kalp hastalığıyla mücadele eden ben olmak üzere tüm hastaların şifasını bulmasını diliyorum.
    0 ...
  21. 87.
  22. Ses, koku ve hareketten aşırı derecede rahatsız oluyordum. Öyle ki etkisi yarım saat, bir saat sürüyordu. Birinin takıntı, öbürünün de kulakta bir hastalıktan, meniere miydi neydi, kaynaklandığı teşhis edildi ve ilaçla tedaviye başlandı. ikisi de çok iyi gidiyor. iki ay sonra hareket testi var.
    0 ...
  23. 88.
  24. Yeni ilacın yan etkisi beni süründürecek. Yıllık izin aldım, yine bitmedi. Doktor rapor için muayene şart dşyor. Muayene 8 bin lira. Gider iş yerinde arabada, masada bir hafta uyurum. Daha 3 ay önce gittim muayeneye.

    ilaca ilk başladığımda bu mu tedavi edecek beni amk, 25 mg bir şey, kendine hayrı yok ki, bana faydası olsun dedim, ama her yerde uyuyorum.
    0 ...
  25. 89.
  26. iki haftadır iştahım kapalıydı. Biraz çnce poğaça yedim biraz açıldı.
    0 ...
  27. 90.
  28. Artık yolda yürürken sendelemiyorum. Artık içecek kapaklarını açabiliyorum.
    0 ...
  29. 91.
  30. Tüm doktorların ileri düzeyde iyileştin dediği bir durum var. Hastalığın ilk yıllarında huzurlu geçirdiğim dakikaları sayardım. 8 saat uyku desek, toplamda yarım saat etmezdi mutlu geçirdiğim süre. Çok zordu.
    0 ...
  31. 92.
  32. Kemikler büyük oranda yoğurt ve vitamin ile düzeldi. Gündüz dynavit multivştamin, gece de magnezyum night içiyorum. Bir de arı sütü bal aldım. Doğum günümde romantik parti vereceğim, her türlü hem de her türlü potansiyeli toplamam lazım.
    0 ...
© 2026 uludağ sözlük