Doğal antibiyotiktir, seveni vardır, sevmeyeni vardır, ama turşu bile yesen seninle öpüşmekten kaçan sevgili de alsın eliyle tatmin olsun derim ben. Sarımsaktan iğrenmenin fazlası abartı geliyor bana.
Sarımsak doğal bir antibiyotiktir ve bağışıklığı güçlendirir.
Bakteri, mantar ve parazitleri vücuttan uzak tutar.
Soğuk algınlığı ve gribi önler.
Sarımsak kan basıncını ve kolesterol düzeyini düşürmeye yardım eder.
Kalp hastalıkları riskini azaltır.
Vücudun enerji seviyesini artırır.