20mp kamera, 4 gb ram, gerçek 8 çekirdekli 64 bit işlemci, güçlendirilmiş batarya ve yeni s-pen ve yazılımsal yeniliklere kesin gözüyle bakılıyor.
kavisli ekran, 2k (2160p) ekran çözünürlüğü, metal kasa ve 128gb telefon hafızası seçeneği ile gelmesi ise olası. ekran boyutu da tahminen 5.5 ile 6 inç arası bir şey olacak.
Bükülebilir ekranla geleceği iddia edilen note ailesinin 4. Üyesi.
4 gb ram, 8 çekirdekli 64 bit işlemci gibi sızıntılar da mevcut. Donanım olarak Ne kadar iyi olursa olsun, Android işletim sistemindeki eksiklikler yüzünden yine rehberde kasacak, saçma sapan şekilde resetler atacaktır bir süre sonra.
Yalnız şu ana kadar apple'nin yaptığı gibi devrim niteliğinde bir özellikle gelirse piyasayı siler süpürür. O da bükülebilir ekran...
Umarım eylül ayının ilk haftası bu tip bir cihaz tanıtılır. Benim gibi yıllardır iphone kullanan insanların dikkatini çekmek istiyorsa en azından böyle bir politika izlemeli.
4 Eylül de tanıtılacak olan, Snapdragon 805 (2.46 ghz) işlemcili olması muhtemel bir phablet. Ekran boyutu 5.7" olacaktır. Türkiye'ye her zaman olduğu gibi lte (4g) desteklemediği için exynos işlemcili versiyonu yollanacaktır.
note 1 il arasında bir kaç hız özelliği vardır. olm alışın bunlara lan artık. bakın özellikle samsung ve htc telefonları telefon çıkarmak için telefon çıkarıyorlar. kanmayın ibnelere. almayın şu boktan aletleri.
ancak telefonunuz artık kullanılmaz hale gelir ihtiyacınız vardır alın. ama elinde note 3 olan adamın note 4 alması nedir arkadaş.
ayrıca bana göre en iyi iki telefon markası sony ve apple dır.
samsung un da artık apple a yaklaştığını gösteren telefon. apple hep 'ya ayfon ların hepsi aynı her telefona 1-2 özellik ekleniyor' diye eleştirilir. ama teknoloji bunu emrediyor napıcanız. açık yazılımlı android de de artık durum bu arkadaşlar. 1 özellik ekleyip dış görünüşü değiştirerek yeni telefon çıkarmaya başlıyorlar.
tabi ben sony xperia z3 ün de z2 ile aynı olacağını bilen biri olarak z4 alacağım direk. zaten o zamana kadar belki anca para toplarım. fakirim de.
Note 2 mi değiştirmemi düşündürtecek değişimlerle -note 3 de olduğu gibi- gelmemiş telefondur. Yavaş yavaşda aga teknolojinin de cıvkı çıktı amk dedirtti bana.
Bana sorarsanız kanmayın bu firmalara. Elinizdeki telefon hala iş görüyorsa devam edin derim. Ha tabi siz yenilik seviyorsanız sürekli o ayrı tabi.
iphone 6 plus'ı gördükten sonra ilk defa bir samsung tasarımını beğendiğim telefon. Nasıl oldu bilmiyorum sözlük ama görünüm açısından note serisi bir telefon ilk defa olmuş diyebiliyorum. Bir yerden para gelirse çıktığı an almayı ciddi ciddi düşünüyorum.