samsun

entry1582 galeri165
    1317.
  1. 1318.
  2. güzel şehirdir, biraz nemlidir yazları terletir, havası hala sigara şehri olmasından ötürü kirlidir ama yaşanacak bir şehirdir. ne sesi sağır edecek kadar fazladır ne de delirtecek kadar sessizdir, tam ortasıdır. merkezinde pek bir şey bulamasanız da atakum kısmı gezilmeden edilemeyecek bir yerdir, zengindir görüntü konusunda, fakat biraz çirkin bir yapıya sahiptir.

    her şeyi toplayıp çıkardığınızda geriye kalan her zaman pozitif yönleri, artılarıdır. insanları yobaz olabilir fakat modernleri de yok değildir, doğru yerde doğru insanla karşılaşmamışsınızdır aslında. o insanlarla denk geldiğinizde samimiyeti, düşünceleri ufkunuzu açacak derecede olamaz fakat hoşunuza gider yanında bulunmaktan sıkılmazsınız, harcarsınız bir kısım vaktinizi. kabul eder şehir kendi sorunlarını, eksiklerini ama problemli olduğu kadar sevecendir.

    yerim yurdum burası olduğu için demiyorum tabiki, hatta ordu'nun sahili samsun'unkinden kat be kat güzel, görsel olduğunu söyleyebilirim. yeni yeni topladılar sahilini bir şeyler yapmaya çalışıyorlar, güzel şehir. görmeden bilmeden boklamayın, ya da boklayın utanmaz bu şehir gücenmez size, siz gelin yine de kabul eder.
    2 ...
  3. 1317.
  4. böyle olmuyor. sonuna illa ki "g" koyası geliyor insanın.
    0 ...
  5. 1316.
  6. Yaşayabileceğim şehir. Gelişmiş, kozmopolit, ulaşım rahat ve ülkemizin en güzel yerlerine çok yakın. istanbul 6 saat gürcistan altı saat sadece güneye ve güney doğu ya uzak onun dışında konum olarak çok iyi bir yerde.
    0 ...
  7. 1315.
  8. ite göte karışmazsanız güzel şehirdir.
    denizde sıcaklayınca çıkıp 10 dk sonra serin bir yaylaya varabilirsiniz.
    3 ...
  9. 1314.
  10. Pazartesi gideceğim güzel şehir.

    Atakum sahilde sabahlamak bu şehirde özlediğim tek şey. Ay hadi inşallah.
    3 ...
  11. 1313.
  12. içinden adam çıkmıyormuş. acemiliğimde donu belinde tipler gördüm sahra sıhhiye nin aşağılarında. doğru olabilir. hatta adana nın karadeniz versiyonudur, kim bilir.
    0 ...
  13. 1312.
  14. Atatürk ve Cumhuriyet sevgisi olmayan insanlar şehri yoğun.
    0 ...
  15. 1311.
  16. O bok kokusunu içime çekecek kadar özlediğim memleketim.
    5 ...
  17. 1310.
  18. Ne kadar gelişmiş olursa olsun karadeniz gibi gereksiz ve vasat bir bölgede olduğu için bir köy olarak kalmaya mahkum itici şehir.
    0 ...
  19. 1309.
  20. Karadeniz'in en gelişmiş şehri denilebilir. yerli ve milli sığırlarımızı desteklemek yerine ithal sığır alınırsa böyle olur.
    3 ...
  21. 1308.
  22. An itibariyle bok kokan bir şehir.Şehrin ortasındaki limana 22bin angus getirirseniz olacağı bu.
    2 ...
  23. 1307.
  24. karadenizin güzel illerinden bir tanesi.
    5 ...
  25. 1306.
  26. ataturk ve cumhuriyet sevgisi vardir.
    ha olmayan comar coktur ayri olay.
    2 ...
  27. 1305.
  28. Atatürk ve Cumhuriyet sevgisi olmayan insanlar şehri.
    0 ...
  29. 1304.
  30. Atatürk ve Cumhuriyet sevgisi olmayan insanlar şehri.
    1 ...
  31. 1303.
  32. 1302.
  33. Senin gibi şehirin Allah cezasını versin, ulan 300 tl'den aşağı Uçak bileti yok.
    4 ...
  34. 1301.
  35. samsun'un insanlarinin cok da sikindeydi.
    sikimi de nefret edersen. hahahasiktir.
    1 ...
  36. 1300.
  37. harika bir şehir. ak partinin oy oranı fazla. güzel olması doğal.
    0 ...
  38. 1299.
  39. [alıntı]
    asla bir Kütahya olamayacaktır.
    ******************************************
    e, herhalde kütahya olmayacağız; Kütahya'dan hallice en yüz tane köyümüz vardır bizim.
    1 ...
  40. 1298.
  41. istanbul'un doğusunda kalan tüm karadeniz kentleri arasında en büyük ve en gelişmiş olanıdır.
    2 ...
  42. 1297.
  43. Akp ye giden oylar trabzondan, rize den, bayburt tan, gümüşhane den çalışmaya gelip yerleşen dalyarakların işidir.

    bi siktirin gidin amk.
    2 ...
  44. 1296.
  45. Akpye burdan %65 oy çıkıyor yahu. Utanıyorum sövüyorum, ya bu nedir arkadaş. Cumhuriyet şehrisin sen. Nerden geldi bu yobazlar nerden?

    Edit: evet yobazlarının çoğu doğu Karadenizden gelenler.
    5 ...
  46. 1295.
  47. Yobazlarıyla ünlü memleket.
    insanından nefret ediyorum.
    9 ...
© 2026 uludağ sözlük