Adam tüm dünyayı 4-5 kez gezdi. Ekibi de bir kameraman , bir kendisinden oluşuyor zaten. Konaklama falan zaten camia nın yurtlarında , pansiyonlarında falan kalıyordur bedavaya. Yemek işini de abiler hallediyordur zaten orada. Valla kebab iş yani. Geçen madagaskar-3 mü ne yazıyordu sağ alt köşede. Abi ne diye madagaskar a 3 kez gittin? Tövbe estağfirullah...
Bana kalırsa Türk Televizyon Tarihinin gelmiş geçmiş en iyi programının sunucusu. 7 yaşındaki kardeşimden 77 yaşındaki dedeme kadar tüm aile olarak severek takip ediyoruz,umarım hiç bitmez bu program.
Program yapıyorum abiler böyle dünyanın değişik yerlerini göstereceğim ayağına adamın gezmediği yer kalmadı.gittiği yerlerde de hep şu vardır;bir şeyler tadar oraya özgü ondan sonra yüzünü bi ekşitir filan ikram eden adam utanır ulan dünyaya rezil olduk bari su filan içirseydik buraların suyu hoştur diye düşünüyor gibi bakar.
değişik bir abimiz, kolombiya'da at çiftliğini gezerken luiz carlos bey! le nasıl konuşuyorsa, fas'ta ayakkabı boyacılığı yapan azaid beyle de aynı şekilde konuşuyor. önce hal hatır soruyor, peşinden omuza bi şaplak ve aşağıdan yukarı gülümseyerek bu abileri süzme. severek izliyoruz.
anlattığı şeye dokunamadan edemeyen adam. izlanda'da volkanik sıcak su kaynaklarını anlatırken bile dokunuyor suya. fokur fokur kaynıyor, anlıyoruz zaten cehennem gibi sıcak olduğunu, niye elliyorsun be adam.
yaptığı uyduruk programlarda hayvanlara işkence eden, tuhaf şakirt .
yaptığı programın belgeselle uzaktan yakından bir alakası yoktur. lütfen ayna programı'na belgesel diyerek kimse hezeyanda bulunmasın.
cemaatin adamı olmasa bırak program yapmayı; kameramanın çaycısı bile olamazdı. adamda ne diksiyon, ne yabancı dil, ne araştırma; ne de yetenek var. şakirt olmanın kaymağını en fazla yiyenlerden birisidir kendisi.
her hangi bir ülkede gezerken bir hayvana rastlarsa o hayvanı tanıtacağım diye mutlaka hayvana eziyet eder. kamplumbağaları ters çevirir, atlara kırbaçla vurur, eşeğin kulaklarını çeker, foklara taş atar vs vs... önce adam olacaksın şakirt değil.
şu ayna programıyla her gece bizi rehin alan kişi sıkıyor bazen ama izlettiriyor kendini, bizde anlayamadık niye böyle oluyor ama 03:30-05:00 arası her daim ondayız.
ayna programının gezip görmedik memleket bırakmamış, saf görünümlü uyanık sunucusu, yapımcısı. Saf olmasa o işi nasıl kapardı. Sallana sallana yürüyüşü, gülüşü, trafiği durdurup yolun ortasında çekim yapışı ile dikkat çeken televizyon programcısı.
sadece 2 dil bilip dünyanın her yerini gezmiş adamdır , ingilizce ve arapça öğrenip birde fetullahçılara takılırsam acaba diyorum belki banada kıyak yaparlarmı ?