milletin araba fiyatlarını buradan takip edip her arabayı buradaki fiyatlara göre sandığı site. neymiş efenim bu site belirliyormuş arabaların fiyatlarını hassktr len ordan.
sahibinden e en dandik ürün yaz piyasada sıfırını 100 tl ye bulacağınız ürünü manyağın biri 150 tl den satıyor zaten. piyasa fiyatı 2200 tl olan telefonu 2400 e koyan manyak var.
araba alacaksanız önce çevrenizi yoklayın ihtiyacı olup elden çıkartan insanlar önceliğiniz olsun. sahibinden gibi yerlerde filtre miltre uğraşmayın 20 yıllık en boktan tofaş ı 130 binden satan var. zaten 2. el ürün satan 2 tip satıcı vardır ihtiyacı olduğu için satan ki bu adamlardan piyasa şartlarına göre uyguna alırsınız aracı. ikinci kesim ve en zararlı tipler 2. el satışı gayriresmi ticarete dökenler sitelere böyle uçuk kaçık fiyatlardan ilan verip bir enayi düşürebilir miyim derdinde olanlar.
bir tek senin araban güzel zaten. bir tek sende araba var aq. işte bunlar hep yokluktan kaynaklanıyor milletin elinde zaten olan belli olanıda nasıl kitlerim düşüncesinde.
aslında isminden dolayı ceza almalı. sahibinden diyor emlakçı ilanları dolu galeri felan. birazda rakibi olmayınca tutuldu ve tekelleşti ve piyasayı domine etti. adam ev satacak kiralayacak ya da araba burdan referans alıp aaa şu fiyat bende bunu yazıyım.
Her yerde öyle. Virüs bahanesiyle herşey 2 katı. Videoda adam 94 model c180 tanıtımı yapıyor yakıt VS. Fiyatını sordu 30,35 civarı dedi 1 ay sonra 60dan başlıyor.
Cok acayip orospu cocuklarini barindiran site. Arabami sattiktan sonra sifira yakin birkac araba icin buradaki sozde saticilarla yani orospu cocuklariyla iletisime gectim. Birisi, sirf arabayi gostermek icin 3.000,00 tl talep etti. Birisi, mesaj attiktan yarim saat sonra arac fiyatini 47.500,00 tl arttirdi. Birisi satildi diye tassak gecti kendince. Birisi de 50.000 km yaptigi arabaya sifirindan daha pahali fiyat cekmis. Piyasanin orospu cocugu kaynadigini biliyordum ama boyle turlu turlu orospu cocuguna denk gelecegimi dusunmemistim.
Size sikilecegime gidip borusan'a veya mengerler'e domalip haydi beni bir guzel sikin derim daha iyi.
Ülkemiz insanlarının ne kadar oç olduğunu anlamak istiyorsanız buradan araba almaya çalışın. Lan sen bu arabayı 10-20 bin fazlaya satmak için türlü türlü yalanlar döşeyeceksin ama sonra adam sana arkandan her gün döşeyecek aq 10-20 bin için değer mi şuna. Ne kadar boktan insanımız var ya.
Gün geçmiyor ki şurda bi malla muhatap olmayayım. Adama diyorum ki expertiz raporu var mı, eski olduğu için yok exper kabul etmiyor diyor yalana bak aq. Tanıdık var sanayide sokalım diyorum yok ben kabul etmem diyor. Yarram sanki parasını o ödüycek aq. Sikerim arabasını da şeyini de sıfır el arabası alcam aq piyasa sikiş ustası dolu.