bunlar recep tayyip erdogan'i ölümüne savunurlar,herif tükürse "yarabbi sükür" derler.
sonra da konu yüce insan saygi deger önderimiz atatürk oldumu : atatürk'ü tanrisallastirmayin derler.
böyle garip insanlardir iste.
bütünü ifade etmeyen durum.
şayet yaratıcı bir güç varsa ona tapardım. inancım şüphe üstüne kurulu olduğu için tapmıyorum.
ama rte bir insandır ve bir insana tapılamaz.