sertab erener' in yeni albümüdür. gayet güzel olmuş bir albümdür. istanbul, bir varmışım bir yokmuşum, bir damla gözlerimde, koparılan çiçekler şimdilik favorilerim arasına girmiş bulunmakta bile. albümde şarkı listesi şu şekildedir:
1. rengarenk
2. bir varmışım bir yokmuşum
3. koparılan çiçekler
4. asla
5. bir damla gözlerimde
6. ikimiz bir fidanın
7. bir çaresi bulunur
8. avare
9. istanbul
10. ego
11. bu böyle
12. ayrılık ve biz
13. açık adres ( akustik )
14. koparılan çiçekler (akustik)
15. koparılan çiçekler (remix: david saboy & ozan yılmaz)
16. koparılan çiçekler (remix: philippe laurent)
17. koparılan çiçekler (remix: burak yeter)
sertab erenerin en güzel albümlerinden biri olmuştur. özellikle sinan kaynak, nil karaibrahimgil, soner sarıkabadayı gibi çok ayrı isimlerle çalışması başka bir tat başka bir zevk katmıştır albüme.. bir varmışım bir yokmuşumu dinleyip, sonra rengarengi dinlemek, üstüne ego ve istanbul...
hepsi sanki başka başka şarkıcıların çıkış parçaları gibi, oysa fonda hep sertab erenerin müthiş sesi var..
alınır, dinlenir..
sertab erener'in en son ve mükemmel albümü.bugün elime geçti,hemen bir göz atıverdim şarkılara.
en güzel şarkı kanımca ; koparılan çiçekler.. ama bunun yanında bir çaresi bulunur,rengarenk,asla,avare ve istanbul şarkıları da göz ardı edilemez.(ne kaldı ki lan)
sertab erener'in şarkısının sözleri şu şekildedir:
Eskiden bambaşkaydım
Herkes tamdı ben yarım
Boşluklar hep dolar ya
Yalnızdı benim yanım
Bir gün aşka rastladım
Sildim yeni başladm
Bir omzum oldu sonunda
Ha hay; Başımı rastladım
Gözüm kara kalmadı yara
Oldum renga rengarenk
Bazen her şey sararıp solar
Biz hep renga rengarenk
Ben suysam o ateş
Ruhu var ruhuma eş
Griler hep düşmanım
Kırmızılar bana kardeş
Dilimde o nağmeler
Seviyorum demeler
Saçlarım hep boynunda
Ha hay; Ne güzel kareler
sertab erenerin son albümünün adı ve koparan şarkısı. adı gibi renkli bir şarkı. aynı zamanda aşkı memnu dizisinden hatırlanan hintli bir şarkıcının seslendirdiği şarkının türkçe versiyonudur.
orijinal olmayan şarkı.
insana "ne gerek vardı bu şarkıya?" dedirtiyor. sonuçta sertab gibi bir sanatçı, bu şarkıya albümünde yer verince şaşırıyor insan.
hayatlarında kimse olmayanların (yalnız kelimesini kullanmıyorum dikkat ederseniz) durduk yere depresyona girmelerini sağlayan sözlere sahip olan şarkıdır. hayır o aşkın ilk baş dönmesi geçince kim eksik kim tam kim yarım o zaman anlayacak da... neyse...
orjinal şarkıyı katletmiş ringa ringa versiyonudur. en kötü bölümlerinden biri de, gözüm karra kalmadı yarra denilen bölümdür. klibi de kötü. yıllar önce çekilen, aldatıldık adında bir şarkının klibine benzemiş.. hatırlayanlar bilir. ringa ringadan da neredeyse nefret ettirecektir.
başa gelen kötü olaylardan sonra söylenen şarkıdır. ancak biraz değiştirilmiştir tarafımca.
Gözüm karraaa
yeddim yarraaaa
oldum renga rengarenk. durumu anlatmaya ve atlatmaya birebirdir. bir gülücük kondurur yüzünüze.