Ulan madem bir şeyin sistemini değiştiriyorsunuz insanları bilgilendirin be! 100 yıl önce (abartmıyorum) bugüne randevu almıştım, değişimden haberim olmadığı için 1 hafta daha ertelendi randevum. Umarım tez vakitte sizden kurtuluruz.
Randevu bulması çok zor, şansınız yaver gider de randevu bulursanız da doktor bir takım testler yapmanız için kayıt açıp gönderiyor, sonuçları göstermek için lütfen randevu alın diyor.
Tahlilleri yaptırıp sonucun birkaç gün içinde çıkacağını öğrenip randevu almaya çalışıyorsunuz ya hani, bu sefer de sistem aynı branştan randevu almanız için 15 gün geçmesi gerekiyor diye uyarı veriyor.
sanırım artık kulak burun boğazda tahlilleri yaptırıp dahiliyede onları gösterip enfeksiyon hastalıklarında tedavi olacağız
randevuların oluşturulması, düzenlenmesi ve takip edilmesini sağlayan dijital yapı. özellikle klinik randevu sistemi olarak kullanılan versiyonları, hasta ve doktor paneli ile süreci baya toparlıyor. çalışma saatleri, tatil günleri, otomatik hatırlatma gibi detaylar işin yükünü ciddi azaltıyor. yoğun çalışan yerlerde bu tarz sistem olmadan ilerlemek artık zor. randevu-sistemi diye bir site var. oradan demo sürümünü denemeye başladım. şimdilik iyi gibi. fiyat konusunda da %20 indirim var bence kelepir.