Alkollu bir içkidir. Şerefe yaptıktan sonra rakı kadehi masaya vurulur. Sebebi olmayanlara olsun istediklerinizedir.
Yalnız içiyorsanız masaya vurur kadehten bi yudum alırsınız.
içmeyi bilmeyenle içilmez.
Muhabbeti güzel olmayanla içilmez.
2 kadehten sonra sapıtanla içilmez.
Adabını bilmeyenle içilmez.
Mezesiz içilmez.
Dostla içilir.
Sevgiliyle içilir ki en güzelidir.
Peynirle içilir.
Beyaz leblebiyle içilir.
Balıkla içilir.
Şalgamla içilir.
Çayla içilir.
Yalnız içilir.
Müzikle içilir.
Buzla içilir.
Suyla içilir.
Birinin gözlerine kaybolarak içilir.
4. dubleden sonra yamulduğum içecek.
Üstüne 2 bira çaktım tabi cila olsun diye.
Şuan kafam 360 derece dönüyor.
Kim bilir bu entry yi kaç saatte yazdım.
yağmur hafiften çiseliyor, hüzünlü melodiler fısıldıyorsa kulağınıza, bir de istanbul'da iseniz, değmeyin keyfinize.
cumartesi rakısı istanbulu çekilir kılan detaylardan biri benim için. güzel mezeler de varsa ve zeytinyağı hep üste çıkmayı da başarıyorsa mutlu olmak için başka nedene gerek mi var? hafif ciddi başlayan ve gittikçe ülkeyi kurtaran kadehler birbirine vuruldukça aşka geliyorlar ve konu birden eski sevdalara adanmıyor mu? işte burada sarhoş olmaya başlıyorum. cumartesi rakısı güzeldir, hem cumartesiyi hem da onu bağlayan pazarı çekilir kılabilir.
güzeldi be abi. anlatayım bari. 1 ay önce falan oldu. mekan öğrenci evi.2 kişiyiz. aldık abi 70lik ve birer de cila niyetine bira. eve geldik dolapta yoğurmalık çiğ köfteler var ya a-101de 3.5tl olan ondan var. hemen ayarladım onu masaya marulu, soğanı, acı tursusu, salatalık tursusui peynir, domates, zeytin, cips ve çiğköfteyi koyduk. açtık behzat ç 38 (1.sezon finalidir.) tabi çay bardağı 5ltlik su 2 tane de su bardagı koyduk soframıza bi yandan behzat ç bi yandan atıyoruz rakıları. kafalar çakır oldu 2 saat zaten o bölüm bitmedi daha rakı dediğin yavaş içilir. 2 saatte öyle sohbet muhabbet içtik. biraları cila yaparken sızmışız sabah kalktığımızda kıçımız donuyordu tabi.
bir insanı, özellikle de karşı cinsi tanımak için daha iyi bir fırsat yoktur rakıdan. karşısındaki insanı tüm çıplaklığıyla ortaya koyar. size ya siyahı ya da beyazı vaad eder, grisi asla yoktur.
bir insanı rakı içerken tanıyorsunuz ya "tamam işte budur" dersiniz, ya da "ben ne yapıyorum ya?" der vazgeçersiniz.
Arapların damıtarak ürettiği için ter anlamına gelen arak dediği ülkemize Tanzimattan sonra girdiği söylenen içki. Yani söylendiği gibi çoğu padişah bunu içmemiştir.