rainbow eyes

entry111 galeri18
    76.
  1. Bu kavga çok anlamsız.

    Frank ile nihavent kavgası olsa aynı böyle olurdu.
    1 ...
  2. 77.
  3. Hikayede ki aslan ben bit te sendin ne çabuk unuttun *
    O yüzden lütfen önden buyur :)
    5 ...
  4. 78.
  5. Am biti dendi bu kavga da üzeri kapalı olarak.
    Seviye bu kadar düşmemeli bence.
    Kezbanlığında bir haddi bir sınırı olmalı.
    6 ...
  6. 79.
  7. Hamfendi, Sizi sevgiyle sefkatle seve seve Müslüman yapacağım inşallah.

    Allah yar ve yardımcınız olsun.
    0 ...
  8. 80.
  9. 81.
  10. özel mesajım kapalı olduğundan film önerisi isteğine '' chocolate '' ile yanıt verdiğimi belirtmek istediğim yazar. saygılar...
    2 ...
  11. 82.
  12. bir baltaya sap olamadım kıskandı.
    3 ...
  13. 83.
  14. 84.
  15. Çay şimdi tatlandı işte kavga çıkınca.
    1 ...
  16. 85.
  17. 86.
  18. Radikal ergeniyle sorunu varsa iyi birisidir kuşkusuz. Türk Kürt Sünni Alevi ayırmadan zaviyesi insanlık olan herkes iyi bir insandır..
    2 ...
  19. 87.
  20. 88.
  21. çok sevdiğim ve bolca artıladığım bir yazarımızdır. ancak az önce politikayla alakası olmayan - ki aynı görüşteyiz - bir fikrinden ötürü ilk kez eksi verdim kendisine.
    birinin çok sevdiğini başkası sevmeyebilir.biri için önemsiz olan diğerinin uykusunu kaçırabilir.
    rahatsız ettiysem özür diler, huzurundan sevgi ve saygıyla ayrılırım. iyi akşamlar...
    3 ...
  22. 89.
  23. yanlış anlayıp acele tepki verdiğim için özür dilediğim değerli yazar. bir daha tekrarlamayacağım. saygılarımı sunarım.
    0 ...
  24. 90.
  25. iyi kız lan bu hiç ocağa gitmemiş balta sana sataşırsa haber et pampa.
    0 ...
  26. 91.
  27. Rainbow bacımdır ona yamuk yapanı çizerim.
    3 ...
  28. 92.
  29. Bak balta senin burnuna zeytin çekirdeği sokarım ehe.
    2 ...
  30. 93.
  31. Ya siz niye iki de bir de, birbirinize giriyorsunuz, ayrılın bakiyim..
    1 ...
  32. 94.
  33. 95.
  34. tanımadığım yazar. ama nick güzelmiş.
    1 ...
  35. 96.
  36. Başkası dayak yerken beni de döv benide döv diyen saftorik .
    1 ...
  37. 97.
  38. 98.
  39. şurada başlığı şerefsiz diye okumuş? (#46555235)

    bende seni namussuz diye okuyorum napalım şimdi..

    https://galeri.uludagsozluk.com/r/2323241/+
    1 ...
  40. 99.
  41. Gözleri gayet iyi görüyor ya da yazıyı kalp gözü ile okumuş.
    1 ...
  42. 100.
  43. Gözleri çok güzel.

    Kendisinde güzeldir eminim canım ya.
    1 ...
© 2026 uludağ sözlük