76.
Bu kavga çok anlamsız.
Frank ile nihavent kavgası olsa aynı böyle olurdu.
77.
Hikayede ki aslan ben bit te sendin ne çabuk unuttun *
O yüzden lütfen önden buyur :)
78.
Am biti dendi bu kavga da üzeri kapalı olarak.
Seviye bu kadar düşmemeli bence.
Kezbanlığında bir haddi bir sınırı olmalı.
79.
Hamfendi, Sizi sevgiyle sefkatle seve seve Müslüman yapacağım inşallah.
Allah yar ve yardımcınız olsun.
81.
özel mesajım kapalı olduğundan film önerisi isteğine '' chocolate '' ile yanıt verdiğimi belirtmek istediğim yazar. saygılar...
82.
bir baltaya sap olamadım kıskandı.
84.
Çay şimdi tatlandı işte kavga çıkınca.
86.
Radikal ergeniyle sorunu varsa iyi birisidir kuşkusuz. Türk Kürt Sünni Alevi ayırmadan zaviyesi insanlık olan herkes iyi bir insandır..
88.
çok sevdiğim ve bolca artıladığım bir yazarımızdır. ancak az önce politikayla alakası olmayan - ki aynı görüşteyiz - bir fikrinden ötürü ilk kez eksi verdim kendisine.
birinin çok sevdiğini başkası sevmeyebilir.biri için önemsiz olan diğerinin uykusunu kaçırabilir.
rahatsız ettiysem özür diler, huzurundan sevgi ve saygıyla ayrılırım. iyi akşamlar...
89.
yanlış anlayıp acele tepki verdiğim için özür dilediğim değerli yazar. bir daha tekrarlamayacağım. saygılarımı sunarım.
90.
iyi kız lan bu hiç ocağa gitmemiş balta sana sataşırsa haber et pampa.
91.
Rainbow bacımdır ona yamuk yapanı çizerim.
92.
Bak balta senin burnuna zeytin çekirdeği sokarım ehe.
93.
Ya siz niye iki de bir de, birbirinize giriyorsunuz, ayrılın bakiyim..
94.
Olgodon otoro yono boltocom.
95.
tanımadığım yazar. ama nick güzelmiş.
96.
Başkası dayak yerken beni de döv benide döv diyen saftorik .
99.
Gözleri gayet iyi görüyor ya da yazıyı kalp gözü ile okumuş.
100.
Gözleri çok güzel.
Kendisinde güzeldir eminim canım ya.