maçın 30. dakikasında dayanamayıp kapattığım oyundur.girişte de drogbayı görünce herhalde türkler bir ayar çekti buna dedim ama maalesef konaminin halt yemesiymiş.sıçmışınız lan oyunun içine...
konami'nin yıllar sonra kendini dibe soktuğu oyundur. sanırım fifa'dan bir ajan konamiye girdi ve ne var ne yok her şeyi bozdu yoksa konami bu kadar oynamazdı ayarlarla.
bu kadar kötüsünü görmedim. oyun ceza sahasına girince yavaşlıyor konrol berbat görüntü berbat herşey çok kötü bir sene daha 2013 oynayacağız gibi... zaten hep tek haneli pesler güzel olmuştur bu güne kadar.
ps3 de gördüğüm kadarıyla grafik anlamında ilerleyeceğine 5 yıl geriye gidip, pes 2009dan beter hala getirmişler fox engine öyle güzel böyle güzel diye abartıyorlardı ama görüntüye bakılırsa nasıl bir motorsa ps3de bile kasıyor. oyunu canlı canlı ilk gördüğümde eski bilgisayarımda kastığından orta ayarda oynadığım pes 2009 a benzettim doğrudan, fox engine in marifetlerini belki pes 2015 de gösterirler, ortaya çıkan ürün bu olduğuna göre bu sene için fox engine e geçmekte hata yaptıkları çok açık ortada.
ilk defa bugün oynadığım ve çok garip gelen oyun. Özellikle 11,12,13 ün görüntüleri ve oynanışları bana çok benzer gelirdi. Bu 14 ise çok farklı geldi. Yani sevdim diyemem açıkçası.
hala her sene neyini geliştirdiklerini, yeni olarak ne kattıklarını ve gelecek yüzyıllar içinde daha neler katıp katıp elimize vereceklerini merak ettiğim oyun.
gerçi en son 2008i oynamıştım, ki o zamanki bilgisayarım onu bile kasıyordu oynayamıyordum. yine de oynayabildiğim kadarıyla soruyorum yukardaki soruları. ulan 2008'in üstüne hadi ekle de 3 sene daha yenilik ekle. grafikleri geliştir bilmem ne. 6 sene anasını satayım boru mu...
ah kapitalizm ah, sen ne yamansın...
acaba ben bu oyunun videosunu değil de gerçek maç videosunu mu seyrettim dedirten oyundur. son yıllarda fifa'nın yanında atari oyunu gibi kalan pes oyunlarından çok çok güzel oyun yapmış konami. pes 2014 videosunu izledim sonra da fifa 14'ün videosunu açtım, bu seferde fifa boktan geldi. futbol'un temel prensiplerini uygulamadan çalımlarla gol atmaya çalışan futbol özürlüsü kitleyi kendi oluştur konami. kendi etti kendi buldu yani. yorumları ağzım açık okudum lan. geçen seneki oyuna göre on bin kat daha iyi olmuş.
oyunun önceki serilerine göre arcade havasından uzaklaşmış oyundur. oyunun demosunun incelemesini az evvel izledim ve çok beğendim. oyuncuların hareketleri inanılmaz doğal görünüyor. üç yıldır pes'den vazgeçip, fifa'yı oynuyordum ama bu sene oynamaya değer bir oyun yapmış konami. en azından benim videodan gördüğüm bu. özellikle oyuncuların sahadaki duruşları ve koşu sitilleri inanılmaz güzel görünüyor. ayrıca top fiziği ve oyun temposu kusursuz olmuş gibi. konami şaşırttı beni.
çok açık olarak belli ki bu oyun ps4 e göre tasarlanmıştır. oyun en önemlisi çok kasıyor. takılıyor bile amk. ps4 çıkana kadar el sürülmese daha iyi. pes 2013e devam.
10 üzerinden 26 verdiğim oyundur, bok gibi olmuş, sikimsonik derecede fifaya yaklaşmış.
Olay şu ki ben pes serisini sırf gerçekten uzak olsun, çizgi film izlermiş gibi, gülmek ve keyif almak için oynuyordum. Bu ne amk ya gerçeğe yaklaştıkça bence daha kötü olmuş.
beklentilerin çok çok altında kalacak bir seri. fifa ile aralarında bir fark kalmamış bu seride. şu an demosunu oynuyorum. eğer bu şekilde sürerlerse piyasaya ve sonraki seriler de bu şekilde olacaksa en iyisi eski sürümleri oynamak.
Bir oyunun önceki versiyonuna nazaran kötülesebilecegini gõsteren oyun. Sizi bilmem ama ben bõyle bir rezillik ilk kez görüyorum. Ben anlamiyorum fifa dururken pes in hala nasil oynandigini.
pes 2013'e bir türlü alışamadığım için beni büyük beklentiye sokmuş oyundu. Ancak burada anlatılanlara göre 2013'ün aynısı ve yine olmamış. Cafelerde falan daha görselini gördüğümde kapattığım fifa'ya döndürecekler sonunda beni. ilk defa fifa'yı bilgisayarıma kurmayı düşünüyorum. En son 2007'yi oynamıştım.
aşırı derecede iğrenç olmuş oyundur yeminle kalktım pes 13e oturdum o nedir öyle abicim ya fifaya özenmişler bişeyler yapmaya çalışmışlar ama yapamamışlar şut atamıyosun koşarken falan iğrenç olmuş.