atari diyen daşşak kafalılar hiç atari oynanamışlar galiba.. ayrıca bizim insanlar tam bir koyun ve sürü psikolojisi örneği.. birisi ateri dedi diye oyuna bok atmak isteyen herkes bir ateri lafıdır almış başını gidiyor.. beğenerek oynadığınız 2012 ve 2013 ateriydi at yarakları, marcelo ile bütün takımı çalımlayıp gol atmıştım ilk maçta iki seride de.. tek maç oynayıp sildim küfür ede ede.. bu oyun simülasyon, ne kadar ergen varsa gelip saçma sapan konuşuyor şurda.. birde beta oynayanlar var ki onlara söyleyecek söz yok..
yapacağınız oyuna sokayım denilen oyun. lan konami t.şak mı geçiyosun bizle bildiğin ateride oynadığımız goal 3'ün biraz gelişmiş hali. oyunu oynarken babam gördü oğlum bilgisayarda bile ateri oyunları oynuyorsunuz aterini kur daha rahat oynarsın dedi gerisini siz düşünün.
analigin anasını sikmiş oyun. Bu nedir abi yaa geçen sene bir değişiklik yok diye 2012 ye devam ettim 2047 yılındayım amk, 2013 te bir tek hatun koymuşlar diye 2013 e geçmedim, 2014 te hiç bir şey yok. Hiç bir akraksiyon yok, kocaman bir kare ve yazı, ne rapor veren biri, ne sporcuların antreman yaptığını gösteren bir arkaplan görüntüsü. ananı sikeyim konami senin. bıktırdın ulan, şurada oyun oynayacağız ne hale soktun analigi. havaya sokar hiç bir şey yok. amk oyununu iki kişi maç yapıp biri barca biri r.madridi alır oynarlar zaten dediğin için mi yapıyorsun. yapma!!!
edit: şöyle bir kurcaladım da, hiç bir yenilikte yok, her şey aynı başlı başına amına koyayım ben sizin ulan konami dellendim ulan.
5 gblık sürümün beta olduğu söyleniyor.. bir çok pes forumunda da öyle, 5.02 lik versiyonu indirenler oyun yarak gibi, bitmemiş versiyon o.. gerçeği yani bitmiş hali 5.79 gb.. beta oynayıp yorum yapmayın..
Geçtiğimiz gün Türkiye de basın lansmanı düzenlenen ve resmi olarak satışına bugün başlanılan PES 2014 ün TV reklamı oyun severlerin beğenisine sunuldu. Hatırlanacağı üzere geçtiğimiz günlerde yaptığımız bir haberde birçok tanınmış futbolcunun rol aldığı Fifa 14 ün reklam filmini sizlerle paylaşmıştık. Konami, Electronic Arts gibi gösterişli bir reklam filmi yapmak yerine daha sadece bir reklam filmi yapmayı tercih etmiş.
11,12,13 ile hiç alakası olmayan oyun. Mat ekranı seven biri olarak çok parlak renklerde olmasından hiç hoşlanmadım. Ayrıca şut tuşuna biraz basınca yerden şut çekmesi gerekirken neden aşırtma atıyor anlayamadım. Sonracığıma her pas verdiğimde anlık bir donma oluyor. Bunu nasıl çözecekler bilmiyorum. Bilgisayarda donma olmasına alışığım ama ps de ilk kez donarak oyun oynadım.
grafik ve animasyonlarıyla devrim yaratmış fakat, oynanabilirlik olarak vasat'ın biraz üstüne çıkabilmiş oyun. fifa oyuncusu olarak genel anlamda beğendim ama futbol bilgisi anlamında zayıf kalmış oyuncular. kaçması gereken yerde hödük gibi bekliyorlar. bekler gerektiği kadar hucüma çıkmıyor. sahayı iyi kullanmak için yanlamasına ara pas yapıyorsunuz fakat bekin direk ayağına atıyor. bazen deli etse de olmuş arkadaş bu oyun.
Ancak bu kadar berbat olabilirmiş. Çok saçma sapan goller oluyor frikikler fifa 2005i aratmayan cinsten ayrıca futbolcuları bu kadar benzetememeyi nasıl başarmışlar anlayamadım. Pes 15 çıkana kadar Pes 13e devam bence. Olmamıış abi hiç olmamışş..
pes 2014 konaminin son kurşunuydu ,grafik motoru dahil her şeyi deiştirdikleri oyunda ya pes 6 gibi devrim yapacaklardı yada çakma fifa olup fifanın elini öpeceklerdi malesef ikincisi oldu.
fifa en az 3-4 sene önceden gidiyor bu seriden. o yüzden arkadaşımın ısrarlarına rağmen bir kere açıp oynamadım bile. fifa 13 ile idare ediyoruz. 14 çıktığı gün affetmem ama.
Grafiklerinin iyi olmasiyla beraber sahanin sekli ve frikik, penalti kullanis bicimleri atarileri hatırlatıyor. Ayrica hizli kosmak için R1 tusu klasiklesmisken bir de bu versiyonda R2 tusu ile depar ilave edilmiş. Şahsi yorumum ise pes 13 daha oynanilasidir.
tam anlamıyla olmuş bu oyun.. öncelikle eski peslere 2011,2012,2013 lere alışık olan, tek adamla on çalım atıp çatır çatır kaleye yardıran fantezi futbol severleri çok ağlayacak.. bebeler oynayamaz bu oyunu çünkü çok zor ve ultra gerçekci.. fifadan daha gerçekci o kadar diyeyim.. oyun tam anlamıyla simülasyon olmuş.
bu oyundan maksimum zevk alabilmek için sistem ayarlarından support kısmına gelip ara pasını 'basic' yapın. pas gücü yardımını da 2 dereceye ayarlayın. oyuncu seçimi de semi olarak ayarlansın. oyun hızı da artı 1 derece olacak. pes 2012 ve 2013'ü bir maç yapıp silmiş biri olarak bu oyun tam anlamıyla mükemmel olmuş. çünkü çok zor, bebe oyunu değil. bu 1. halısahada bile hiç mi top oynamadınız amk, eşşek gibi koşarken zart diye pas atıp pozisyona girebiliyor muydunuz ? gerçekteki gibi pas atmadan önce yavaşlayıp öyle atacaksın. top geldiğinde zart diye istediğin yöne dönüp kanatlara yardırmak gibi fanteziler yok, önce topu kontrol ediceksin, dengeni sağlayıp öyle gideceksin. gerçekteki gibi pes 2014'te de böyle.. uzun lafın kısası fantezi futbolunu bitirip özüne dönmüş pes.. pes eskiden zor bir oyundu, ps 2 dönemlerini, winning eleven 6'yı oynayanlar bilir.. herkes oynamazdı ama bilen çok zevk alırdı.. şimdi tekrar 2014 ile o günlere dönmüş pes.. mükemmel olmuş lan.. tek eksiği replay de biraz takılmalar oluyor o da düzeltilir heralde.. tekrar söylüyorum konami bebe oyunu değil simülasyon yapmış. ona göre oynayın eski fantezi pes serilerini unutun.. winning eleven 6'nın dirilişi bu oyun..
pes 2014 le konami saygınlığını ciddi oranda sarstı. Fifa'yı açmışlar pes'e uyarlamışlar bu yeni pes demişler. Grafiklerini hiç beğenmedim evet oyun gerçekçi olmuş bu yanını sevdim.Özellikle pres yaparken ve kaleciyi kontrol ederken ayrı bir zevk alıyor insan fakat çok fazla eksi yönü var o okun hareketleri kısıtlanmamalıydı. Oyun planı dediğimizde oyuncuları mevkileri dışında oynatamıyoruz bu çok büyük bir eksi.Başlangıçtaki menü rezalet olmuş. kısacası siz buna pes demişsiniz ama biz hakikaten pes dedik. *