yine sadece liselilerin ve hala liseli zihtiyetinden çıkamıyanların oynucağı oyundur. siz anca oynamadığınız oyuna o çok dandik ya 2005 te oynuyodum ben onu dersiniz. bitmediniz gitti amına koyim.
Oyun tarzı olarak fifa ya yaklaşmış, +2 de dahi +1deki kadar koşuluyor. analog ile pas yönlerini ve kalecinin oyuna başlama kontrollerini yapabiliyorsunuz. fauller daha az çalıyor ve şu ana kadar henüz bir bug a rastlamadım. arcade den simülasyona doğru hafif bir geçiş söz konusu. Türkiye ligi falan yok ayrıca lisanssız ligler aynen devam, kadrolar da 5 eylül transfer döneminden daha önceki kadrolar. detaylar oynadıkça gelecek.
Hakemlerin daha kolay kart çıkarmasını istediğimiz oyundur. Pes 12 de hakemin kart çıkarması için futbolcunun ölmesi gerekiyordu. Hele ki benim gibi teknik ve faulsüz oynayan bir oyuncu için kolay kart çıkması çok önemli.
2. Demosunun PC ye Eylül'ün ilk haftası gibi çıkması bekleniyor.Yeni demoda 11 lisanslı takım, yeni oynanış dinamikleri ve antrenman modu olacak.Gelişmeler var bakalım.**
Haftalar sonra gelen edit: Çıkacak diye söylenen yeni demo çıkmayacak.PES bu sene erken davrandı.21 Eylül gibi oyunun full sürümü piyasada olacağı söyleniyor.
şutlar kaleci kurtarışları çalımlar oyuncu haraketleri gerçekten çok geliştirilmiş. gerçek hayattan kesitler alınmış gibi oluyor oynarken. fakat fifa 2013 ü geçermi geçemezmi orası biraz tartışılır. oynayıp deneyenlerin çoğu fifa 2013ün eline su değdirmez diyorlar fakat oyun o kadarda kötü bir oyun değil. oynayıp görmek lazım.
Pes 2012 den daha kaliteli oyun. Şimdi pes 2012 yükledim sarmıyor abi, kalas gibi şutlar, mal kaleciler 2 3 maç yaptım soğudum pes 6 dan daha çok zevk alıyordum vallahi.
Demo çıktığında beri pes 2013 oynuyorum bir de yama çıkmış 4 büyükler var bir de süre yaması.
Şimdi gözüme çapan detaylara gelelim, kaleciler daha estetik kurtarışlar yapıyor ama hataları da var, ama pes 2012 kadar saç baş yoldurmuyor.
Şutlara gelelim, şutlar pes 2012 gibi dandik değil uzaya gitmiyor en azından pleaseli gidiyor, uzaktan güzel goller atılabilir, baroni ve sow'la kobrayı 90'a salmıştım.
Paslar ise yeni gelen yön verebilme özelliği ile güzelleşmiş, zarif gidiyor istediğiniz noktaya atmanız ve tek toplarla kaleye gitmeniz mümkün.
Yeni gelen yön özelliği benim hoşuma gitti şahsen sözlük, kaleciyle karşı karşıyaken istediğiniz noktaya vurmanız daha rahat artık.
Sonuç olarak pes 2012 rezaletinden sonra pes serisi sevenler için oynanabilir bir oyun şuanlık, tam çıkana kadar bir çok özellik değişebilir.
fifacıların hepsi istediği kadar 'fifa pes'i sikip atmıştır' desin. yinede sonuçta ps cafelerde herkes pes oynayacaktır. playstation=pro evolution soccer