pes 2012 ile neredeyse aynı olan oyun. yalnız pesedit sitesine şükürler olsun ki yaptıkları yamayla o bulanıklı sorununu çözmüşler böylece oyun daha oynanabilir hale geldi benim için.
selçuk inan 'ın tekniğinin C olduğunu fark ettikten sonra sayıp sövdüğüm oyundur. Ayrıca uzaktan şut vurduğunuzda kendinizi sabri gibi hissetmenize neden olan oyun.
Ve ve benzema ne biçim vuruyo la öyle
edit: kartlık bi faul olmadıkça oyunu pek durdurmuyo hakemler. bu iyi olmuş.
demosu nedense tam sürümden daha iyi olduğu oyun. ilk baştaki performans antremanını yapmadığim için olabilir, ama kesinlikle pes 6 dan sonra en oynanabilir oyun oldu, hakemler düzelmiş sık faul yok artık, kaleciler daha iyi topa falso gelmiş vururken topun görüntüsu gayet tatminkar, topun dönerek gittiği belli oluyor. Şimdilik gözlemler bu kadar ayrıntısı yakında coming soon ehehe.
uzaktan şutların dağa taşa gitmemesi için antrenman bölumu koymuş oyun. eğer iki dakika ayrılıp bakılırsa uzaktan ölu yaprak vuruşuyla gol atabilir, siz de bir ronaldo olabilirsiniz. kimbilir belki şirinleri görursunuz.
hala tam sürüm ne zaman çıkacak diyen kamiller var. ulan gerizekalılar dlcler çalındı diyoruz oyun 21 eylülde çıkacak şimdiden çaldılar işte indiren indiriyor çıktı oyun daha neyin muhabbetindesiniz. bu arada pesedit ilk yamayıda yapmış hemencecik.
oynadığım gayet güzel demodan kurtarılmış donma olmayan her türüyle yeni bir oyun bu.
tek kötü yanı bu kazım hala galatasarayda yani çok yeni transferler yok.
veri paketi olayıda yok galiba nasıl olacak bilmiyorum ama iyi. şuta laf söyleyen arkadaşlar bu oyundaki dlclerin hepsi orjinal pes 13 dlcsi ile aynı zaten dlcler çalındığı için bir kaç gün önceden torrente düştü yani şutların düzeltilme ihtimali yok * siz kendinizi avutun konaminin çıkardığı oyun bu dahada değişmez
malum ortamlarda inen oyun faketir pes 2012 cikmistir icinden. kendimi boyle kandiriyorum beyler. nolur bana oyunu orjinal alan biri, oyunun farkli oldugunu soylesin.
kaleye yakın her şutun ya gol olduğu ya da direğe gittiği oyun. üÇüncü bir olasılıkla karşılaşmadım onlarca şuta rağmen henüz. acilen yamayla düzeltilmesi gerekir. şu hali oynanabilir değil.
birkaç maç yaptım. gökhan gönül ve sabri sarıoğlu'nun dayanıklılığı neden bu kadar yüksek anlayabilmiş değilim. dayanıklılıklarının yüksek olmasından dolayı ortalamaları da yüksek olmuş sanırım, transferler yok daha umarım veri tabanına biraz daha dikkat ederler. crack'ten mi kaynaklanıyor bilmiyorum ama oyun takılıyor nedense pes 2012'ye göre grafik anlamında çok da farklılığı yok bu takılma neden oluyor onu da çözemedim. bunun haricinde oynadıkça, yamalar geldikçe oturacak ve alışılacak bir oyun gibi duruyor.