bir dönem silik olanların sebebini kendisi zanneden rambo veya kürşad' ın oğlu ışbara alp. şimdi kendisi yüzünden silik olanlara bir şarkı armağan etmek istiyorum:
"kaya gibi tas gibi dag gibi bas gibi dim dik"
bence herkes üzerine düşen mesajı aldı.
bazıları havladıklarıyla kaldı, takma kafana.
uzun zamandır kendisi hakkında çok şey yazmak istesem de ne hikmetse yazmaya başlayınca bir türlü iki kelimeyi bir araya getiremediğim yazar. tırsıyorum desem hayır yok öyle bir şey. yani evet bir insan geniş omuzlara, kaslı kollara sahip olabilir ama bizim de bir şeklimiz var. * dediğim gibi acaba yanlış bir şey yazarım da kızar mı düşüncesi yok. ama var bi haller çekiniyor muyum nedir anlamadım. * işin şakası bir yana yüreği güzel, düşünceleri sağlam, muhabbeti güzel olan kardeşimdir. kendisi hakkında ayrıntılı bilgi isteyen kişilere bluevelve'den geliyor;
arıyorum "nerdesin?" diyorum "pavyondayım" diyor kapatıyorum mecburen.
msn' de rastgeliyor "napıyorsun?" diyorum "romen bir arkadaşla istişare ediyorum" diyor mecburen pencereyi kapatıyorum.
karşılaşıyoruz yanında bir sarışın abla, "merhaba" diyorum "privet" diyor.
ne iş ulan bu adam? anlamadım.
neyse body builder bulaşmadan kaçayım.
hatta koşuyum.
pencereyi yaz kış açmak isteyen kısacası pencere açma hastası olan bu arkadaşımız final dönemi sık sık pencereyi açarak pencereyi kırma şerefini göstermiş sınıfın çoğunu kışın ortasında hasta etmiştir**
yazarı tanıtan bu kısa yazıdan sonra sözlük hayatında ona başarılar diliyerek merakla enrtylerini beklemekteyim ^^
şu zamanlarda kemer'de ruslarla tanışıp, kaynaşıp, misafirperverliğini gösterme ritüelini bozup, mezun olmak için ankara'nın gavur kukusu tadında sıcaklığı ile ücra köşelerde yaz okulu belasını çekecek bahtsız bedevidir.