baslığına yazmayacağım yazmayacağım kendımı zor tutuyorum.
zaman zaman gelıp sözlüğe yazıp, çaylak olma görevini yerıne getırdıkten sonra giden yazar. ya da caylak artık, her neyse.
benım için önemli mi? hayır desem yalan olur. kendisini uyardım çünkü, yapma cağnım kardesım dedım, böyle katkı yapamazsın dedim. "benım katkı yapmak gibi bir derdim yok" dedi. sanırım yazdığımız herşeyin, iyi veya kötü bir katkı olduğunun farkında değil, olsun.
burası birçoğumuzun hoşca vakıt gecırdığı bir yer, ve bir kaç kafası bozuk kısı tarafından tecavüze uğramak zorunda değil.
microsoft la sorunu oldugunu düsündügüm yazar. msn denilen seyin insanların iletisim kurması icin tasarlanmıs bi program oldugunu unutup, msn adresi istenmesini sanki arkasından laf atmıs gibi yorumlayan ve yakında entrylerine (bkz: sevgili günlük) diye baslamasından korktugum yazar.
tucimania ve benim hakkımda her şeyi bilen, işin kötüsü kendisini tanımadığım ya da hatırlayamadığım yazar. korkmaya başladık kendisinden, kendisini tanıtsa ya da hatırlatsa iyi olacak, kalbim var benim.