duygunun en yoğun olduğu aşk cesitidir. ama bu yoğunluk saman alevi gibi birşey galiba. çabuk parlayıp çabuk sönen cinsten. yaşanmışlık olmadığı için çabuk unutuyorsun.
Duygularınızdan emin olduğunuz aşktır. Sevdiğinizi hücrelerinize kadar hissedersiniz, içiniz yanıp tutuşur,ve gel gör ki o farkında bile diildir. En gerçek ve en asil duygulardır.
Dinlediğin şarkıları alakasız olsa bile içinde bulunduğun duruma uyarlamaktır platonik aşk. Fena gelgitler yaşarsın. Bazen dersin gelip geçici bir heves, bazen de onun gibisini bir daha bulamayacağını düşünürsün. Ayrıca öyle bir kıskanç yapar ki adamı... Bir erkek ona günaydın dese potansiyel düşman kesilirsin. Ya da bunları yaşamadan, sadece onun yüzüne bakmakla aldığın enerjiyle yaşamına devam edersin.
Başlarda çok etkileyici gözükür. Ciddiye almadığını umursamadığını sanırsın ama bir bakmışsın hayatında önemli bir yere sahip olmuş. Düşünmeden duramaz olursun. Bağışıklık sistemin çöker. Üzücüdür vesselam.
Ulan bırakın bunu. bu şey aptallıktir. Eğer onu istiyorum ulan diyorsan gidip söyle. Söyleyemiyorum diyorsan o soyleyememenden değil arada bir engel vardır o yüzdendir. Bu durumda ise salak gibi tek başına aşk acısı çekme unut gitsin dünyada tek o yok karşına daha çok insan çıkacak. Lütfen sayin yazarlar neden kendi kendinize acı çekiyorsunuz onun umrunda değil şu an .