Ulan bırakın bunu. bu şey aptallıktir. Eğer onu istiyorum ulan diyorsan gidip söyle. Söyleyemiyorum diyorsan o soyleyememenden değil arada bir engel vardır o yüzdendir. Bu durumda ise salak gibi tek başına aşk acısı çekme unut gitsin dünyada tek o yok karşına daha çok insan çıkacak. Lütfen sayin yazarlar neden kendi kendinize acı çekiyorsunuz onun umrunda değil şu an .