en klişe tabir ile ülkemizde yıllardır oynananan oyunların kurucusu olan dünyayı yönetenler dediğimiz kitlenin anadolu topraklarında huzursuzluk çıkarmak için kullanmaya en müsait halkı seçip (devletin yanliş politikası, halkın yanliş politikası ve en önemlisi kanlarındaki hainlik oranının yüksek olması neticesinde )bir örgüt kurdurarak ara ara verdiği bonuslar ve dünya siyasetinde önemli yer tutacaksınız vaatleri ile ülkede bir çok aileyi perişan eden kürt kökenli terör örgütü.
kan uykusu belgeselindende anlayacağımız üzere bu adamların bildiğin daha çıkan isyancılar olmasına rağmen teknolojik silahları bizim kara kuvvetlerimizin bünyesindeki askerlerin teknolojisinden daha üstündür,bilmem kaç yıldır bitirelememesinin,elindeki bu teknolojik üstünlüğün,yiyeceklerin bütün mühimmatının kürt halkı tarafından karşılanamayacağı bir gerçektir.açıkça görüyoruz ki bu adamlar yabancı devletler tarafından desteklenmekteler ki tarihte sevr anlatlaşmasınında amacı buydu.
Öncelikle bir terör örgütünün bitirilmesini istiyorsanız ders almak için tarihi incelemeniz gerekir.tarihte bu coğrafyada birçok isyanlar oldu başka ülkelerdede.gerektiğinde anlaşarak gerektiğinde savaşarak bitirildi.fakat bu isyanlarla bizim ülkemizdeki isyanların bi farkı vardı bu adamlar pkk yandaşları kadar serbest değillerdi.mesela bir osmanlıda ayaklanıp camı çerçeveyi kıran isyancıların sonu dar ağacıydı,mesela sscbde ayaklanan milletlerin sonu katliam oldu.
tarihten öğreneceğimiz şu ki bir isyanı bitirmenin tek yolu baskıdır.burada amaç faşistlik değildir.sizin ülkenizi açıkça bölmek isteyen isyancılar var,ayaklanmışlar devletinize saldırıyorlar sokaklara dökülüyorlar ve sizin vatandaşlarınızı öldürüyorlar.kürtler değil bu pkk ve ona destek veren insanların ancak son derece büyük bir baskıyla biteceğini düşünüyorum.
- ak parti hükümetinin acziyetinden,
- erdoğan-kılıçdaroğlu-bahçeli arasındaki saçma sapan çekişmelerden,
- türkiye medyasının adiliğinden,
- tsk'nın umursamazlığından,
- türk halkının sabrından alan terör örgütü. bunun dışında hiç bir gücü yoktur.
üstelik 30 yıldır kürt halkından hep almıştır ve kürt halkına hiç bir şey vermemiştir. 30 yıldır kürt'ün evladını, parasını, tarlasını, tarlasındaki mahsülünü, ekmeğini, aşını sömürmüştür ve meclisin en zengin vekili sırrı sakık gibi toprak ağalarını vekil yapmıştır bunun dışında 30 yıl içerisinde kürd'e bir tek şey verememiştir.
ne dirisi ne ölüsü 5 para etmez. zavallı,şeref..., hayvan bile debemeyecek aşağılık it sürüleri! duyun kopekler benim ŞEHiDiMiN önün de milyonlar egilirken, sizin leşleriniz abdestsiz dagda çürümeye mahkum
gündüz esnaftır bu götler. müşterisinin(türk'ün) sikini yalarlar mesai saati boyunca. ve bunlar öyle haysiyetsiz köpeklerdir ki, sikini yaladığı 75 kuruşluk çorba parasını karşılayacağı o türk'ü vurabilmek için sabahlara kadar uyumazlar. itin, domuzun uğramaya tenezzül etmeyeceği pislik yuvalarında saklanır, taktik yaparlar. ve kardeşlerim, bunlar öyle bir soysuzdur ki, camideki imamı, okuldaki öğretmeni, hizmet sunan mühendisi, hastanedeki doktoru gözlerini kırpmadan öldürürler. ve bunların öyle sike sürülmeyecek bir aklı vardır ki, "yarın ben vurulsam ne olur", "beni kim tedavi eder" sorularını kendilerine yöneltemeyecek kadar sığ ve sığırdırlar. kadınları dağa çıkarırlar, yemek yaptırırlar, sonra cinsel yönden acıktıklarında 15 kişi bir kadınla cinsel ilişkiye girerler. kadın dediğime bakmayın, bunların kadını da kadın olgusuna hakarettir arkadaşlar. adam desen adama, kadın desen kadına, insan desen kainata ayıptırlar.
velhasılkelam, bunlar böyle sikik yaratıklardan oluşan "sıçsak öldüreceğimiz", "tükürsek boğacağımız" orospu çocuklarıdır.
türkiye cumhuriyeti devletine rağmen(neredesin be devletim!)nefes almayı sürdüren aşağılık katillerin sözde demokrasi ve özgürlük adına, silaha sarıldığı, bebek, çocuk, kadın, yaşlı, sivil ayırt etmeksizin koca bir ulusu istediği gibi ve istediği zaman katletmeye niyetlendiği, her zaman bir başka ülke ya da odak tarafından destek görmüş, finanse edilmiş, yönlendirilmiş, beslenmiş, tetikçi tayin edilmiş insanlık dışı oluşum.
bize rağmen bizi katleden, evlatlarımızı katleden köpeklerin etiketi.
bize rağmen vurgusuna dikkatinizi çekerim.
pkk yı bu kadar pervasız eylemlere sürükleyenler aslında bizleriz.
türkiye'nin dış politikaları ne zaman "adam gibi" olmaya başlasa, ortaya büyük eylemlerle çıkan örgüt. ülkenin başbakanı ne zaman "olmaz "dese, güneydoğu'dan baskın haberi geliyor.
her ne kadar türk idealarıma ters düşse de, ve zerre sevmesem de kendisini, recep tayyip erdoğan'ın uluslararası arenadaki kendine güveni ve korkmaması yüzünden geliyor bunlar başımıza. en azından en kuvvetli hissim budur.
o yüzden pkk'nın suskunluğu mu daha kötü, yoksa baskınları mı bilemiyorum.
pkk'nın kendi ekonomik gücünü tek başına oluşturmadığını varsayarsak, ki aksini düşünmek garip olur, bu tez çok da yanlış değil sanırım.
hani; "akıllı ol salarım üzerine köpekleri" diyen birisi neden olmasın ki ?
zamanında kendi evlatlarına cennetin anahtarını dağıtıp haçlı ordusu kuranlardan, bir litre petrolün bir litre kandan daha değerli olduğunu savunanlardan her şey beklenir.
bir zamanlar türkiye'ye saldırması için yunanistan'a her türlü yardımı sağlayan ingiltere, pkk'ya destek vermez mi ?
mahalle aralarında çocukların* oynadığı plastik top olan puştlar topluluğu. her defasında camımızı kırdıkları halde büyüklerimiz topu halen niye kesmeyip çocuklara veriyorlar muallak.