insan hayatına değer vermeyen bir oluşumun hiç bir meşruiyeti, hiç bir haklılığı olamaz! bu ülkede kürtlere karşı böyle bir şiddeti, filistin'deki gibi, belki küçük bir kesimin gözünde dahi olsa -uluslar arası ilgiyi üzerine çekme kabilinden- haklı gösterebilecek muamele olmamıştır.
bunları içten içe destekleyenlerde teröristtir benim gözümde. aga örgütteki insanların hiçbirinde tip yok. önder gördükleri adamın mehmet ali birandla bir röportajını izledim röportaj sırasında sümkürüyor. medeniyet görmemiş doğal olarak.
efsanevi zumrudu anka kusu gibi kullerinden var olan tc yasalarinin disinda silahli orgut. bugune kadar dag kadrosu 5 kez yok edilmesine ragmen hala 10bin civarinda dag kadrosuna sahip bunun yani sira sehirlerde de orgutletmis tc tarihi boyunca en uzun sureli isyan hareketini gerceklestiren orgut ayni zamanda.
kardes orgutu irana karsi kurulan silahli pejak ise onun kadar basarili olamamis , iran silahli gucleri tarafindan silah birakmaya zorlanarak yok olma noktasina gelmistir.
dunya yazili ve gorsel basininda dag kadrolari orospu cocugu degil militan yada gerilla olarak adlandirilan pkk son kazan vadisi operasyonundan sonra tc devleti ile yeniden gorusme masasina oturabilecegi sinyalleri vermistir.
pkk dag kadrosu icersinde iddaa edildigi gibi ermeniler degil turk ve suriye kurtleri cogunlugu olusturmakla beraber az sayida avrupali eski komunist orgut militanlarida bulunmakda bunun yani sira turk sol devrimci orgutlenmelerle de isbirligi yapmakdadirlar.
pkknin dag kadrolari fizi olarak ancak uzun soluklu bir kara harekati ve kuzey irakin uzun sureli isgali ile mumkundur buna ise su asamada tsknin gucu disindadir,buda 30 yillik savasin malesef onumuzdeki yillarda devam edecegini gostermekdedir.
pkk eninde sonunda siyasi anlasmalarla silah birakacak ve uyeleri ayni sorunlari yasiyan diger ulkelerde oldugu gibi topluma entegre edilecektir. bu surecin uzamasi daha fazla insanin olmesi maddi ve manevi kayiplarin artmasindan baska bir sonuc getirmeyecekdir.
bu yuzden ofkemizi bir kenara birakarak barisin ve normallesmenin bir an once gerceklesmesi icin elimizden geleni yapmamiz gerekmekdedir.
depremzedelere yardım topluyoruz diyerek kendine destek bulmaya çalışan çapulcular. Lan şu hareketten sonra sana inanıp arkandan gelen kürtlere hiçbirşey demiyorum ben.
1970 LERDE vergiler cayır cayır ambargo var zaten enflasyon başka yerden vuruyor birkaç tane akıllı lan diyor biz katırlara envai çeşit ürünü dolduralım ırakta suriyede ne ucuz türkiyede pahalı olan alıp getirelim türkiyeye satarız diyor tabi gümrükten geçemiyecekleri için dağlardan vadilerden geçmeye başlıyorlar teeee o zamanlardan başlıyor işte çatışmalar.ama iş karlı bizim katırcılar durur mu hemen ıraktan tüfek alıyorlar onlara saldıran askere karşılık veriyorlar işte pkk de bunların şirketleşmiş halidi holdig oldular herifler artık.uyuşturucu işine girdiler siyasi sömürü işine girdiler paravan olarak özgürlük falan vaadiyle politikaya atıldılar cem uzan vari hareketler yani.tsk da uğraşıp duruyor bunlarla o zamandan beri ama para tatlı kardeş ölenin yerini almak isteyen 10larca adam oluyor 1 kilo eroin geçirse ıraktan ooohoo 1 sene pavyonlarda gezecek puşt.
verileri azaltalım,uyuşturucuyu da devlet eliyle üretelim katırcılar holding biter yani pkk biter.