pkk

entry3447 galeri305
    1982.
  1. kürtlerden değil de türklerden oluşup başka bir coğrafyada aynı mücadeleyi verseydi bizim milliyetçiler aynı şeyleri söyleyecek miydi çok merak ediyorum. işte bu yüzden sizi anlayamayacağım hiçbir zaman.

    iki tarafa da karşıyız, yesin birbirinicilerden de değiliz. kafalarını kullansınlar kafi.
    1 ...
  2. 1981.
  3. kıç kadar ayn al arab'ı savunamayıp, doğu ve güneydoğu anadolu'da kıro devleti kurmak isteyen taşeron, eli kanlı terör örgütü.

    ayn al arab gibi doğal kaynakları, madeni, suyu, doğası, stratejik önemi olmayan önemsiz bir yeri 1 yıl bile elinde tutamayan pekaka, doğu ve güneydoğu anadolu gibi üzerinde pek çok devletin gözü olduğu önemli bir bölgeyi 1 hafta bile elinde tutamaz.

    oğlum anlayın artık sizin devletiniz, toprağınız olamaz. sizde devlet mekanizmasını yönetebilecek bir zeka, bir geçmiş, bir birikim vs yok. sizin hepinizde aşırı bir anarşizm ve nankörlükten başka bir nane yok. sizden ne köy ne de kasaba olur. huzursuzluk çıkarmadan oturun, hangi ülkenin yurttaşı iseniz o ülkeye hizmet edin.
    5 ...
  4. 1980.
  5. türkçede pkk; pekaka diye değil, pekeke diye okunur diye atarlanan anti-türkçü güruh. hay bin kunduz.
    1 ...
  6. 1979.
  7. 2002'de kendini fes edip, kadek adını almıştır.
    0 ...
  8. 1978.
  9. hepsi orospu çocugudur. net
    3 ...
  10. 1977.
  11. ismini artık Pehahaha olarak değiştirmesi gereken yamyam sürüsü.Bu işler gündüz vatandaş olup gece dağa çıkmaya benzemez.Karşındaki 3,5 ay eğitim almış merhametli yurdum insanı değil.insanlıktan nasibini almamış psikopat sürüsü.Götün yiyorsa diren bakalım!
    9 ...
  12. 1976.
  13. maçası yiyorsa gidip ayn al-arab'ı kurtarmaya çalışması gereken bölücü terör örgütü.
    2 ...
  14. 1975.
  15. Türkiyeden silah dilenen acınası terör örgütü. Vur kaç yapamadığı çatışmalarda çatır çatır sevilir bu korkaklar.
    5 ...
  16. 1974.
  17. bizim ülkeden çok daha iyi yönetilen örgüt aga eğri oturup doğru konuşalım. adamlar suriye ve ırak taki karışıklığı görüp bir de bunun üzerine çözüm sürecini bir nimet gibi gözümüzü soktular aylarca. meğer adamlar tek cephede çatışmak için bu işe kalkışmışlar. biz de aylardır çözüm süreci masalına inandık medya sayesinde.

    şimdi mi? şimdi de çözüm süreciyle gözümüzde yumuşattıkları teröristleri korumak için sınır ötesi harekat yapmak üzereyiz. ortadoğu bataklığına sırf ışid gibi kafa kesmedikleri için daha iyi olan pkk nın desteğine koşuyoruz. ışid militanları, türkiye keban barajını açmazsa istanbul da büyük bir eylem yapacağız gibi tehdit cümlelerini rahatlıkla dile getirebiliyorlarken bir de bu adamlara silah doğrultursak verilecek canların hesabını kim verecek?

    izlememiz gereken strateji bize bir zararı olmadığı sürece iti ite kırdırmak. ama buna da amerika izin vermiyor. birkaç gün önce türkiye, ışid e karşı en ön safta çatışacak diyen amerika nın sözünden çıkamıyoruz. göz göre göre ateşe yürüyoruz.

    bir tarafta koskoca dünya savaşı nda ülkeyi sıcak çatışmaya sokmamayı başaran ismet inönü - ki sorsan bizimkiler bu adamı itin götüne sokarlar-, diğer tarafta tehlikede olmamasına rağmen ülkeyi en kanlı coğrafyaya sokan rte.

    (bkz: uyu güzel türkiye)
    0 ...
  18. 1973.
  19. Ayn el arab da ışid tarafından 14 gündür sikilen örgüt,ışid arapların yaşadığı bölgelere daha uzak bir yerde çarpıştığı için pkk yi tam anlamıyla sikemedi sadece hoplattı zıplattı bu yavşakları, birkaç güne salarlar kobrayı herhalde.
    1 ...
  20. 1972.
  21. Musulu ırak ordusundan iki saatte alan ışid e karşı kobane de 14 gündür direnen ypg nin bağlı olduğu örgüt.
    0 ...
  22. 1971.
  23. Sonunda eline verilen örgüt, bizim bu ipnelere karşı ışid kadar başarılı olamamızın sebebi savaş suçu olan bazı hareketleri yapamamamızdır, örneğin pkk oraya buraya mayın döşer c4 patlayıcılarla pusu kurar ama biz özel bir terörle mücadele ekibi kursak burunları bu itlerin ensesinde gezse bile bunları yapamayız çünkü biz bir devletiz ve belli yükümlülüklerimiz var bu konuda, ırak şam islam devleti ismi de bu yüzden çok ironik geliyor bana. böyle ahaliye böyle devlet.
    2 ...
  24. 1970.
  25. it sürüsü manasının az geldiği hayvan topluluğudur.
    ışidin kökünüzü kazıması dileği ile...
    1 ...
  26. 1969.
  27. ışid karşısında görüldüğü üzere savaşmayı terörizm yapmak gibi sanan embesil sürüsü.

    umarım bu şekilde savaşmaya devam ederler de ışid kırar geçirir bunları. sizin yapınıza ters lan bu şekilde savaşmak. sizin en iyi bildiğiniz kancıklık.
    4 ...
  28. 1968.
  29. 1967.
  30. (bkz: götü her sıkıştığında usa yı çağıran sosyalist örgüt)
    1 ...
  31. 1966.
  32. en başta güneydoğudaki vatandaşlara zarar veren, son zamanlarda ışid tarafından hunharca ezilen örgüt. karşı karşıya savaşmak, dağda pusu kurmaya benzemiyormuş değil mi?
    1 ...
  33. 1965.
  34. kobani'de kaya olmadığı için savaşamadıklarını açıklayan en adi terör örgütü.
    ulan orospu çocukları 30 senedir nöbet tutan askere roket atıp öldürmeyi devriye gezen askerlere pusu kurmayı biliyordunuzda cephe savaşında neden bir sik yapamıyorsunuz?

    başladılar yine ağlamaya tece kurtar bizi tece ardım et. 30 senedir sırtından vurduğunuz tece şimdi kurtarıcınız oldu?
    1 ...
  35. 1964.
  36. ışid ile neden müzakere yapmadığını merak ettiğim örgüt. şunu asla unutmamalılar ki orta doğuda bir kimlik sorunu vardır. yıllarca ezilen arap halkı ışid çatısı altında birleşti. ışid'e hala terörist gözü ile bakarlarsa bu sorun çözülemez.

    siz ışidçe diye bir dil duydunuz mu hiç? duymadınız. çünkü kürtler yıllardır yaptıkları barbarlık ile bu dili öldürdü. kürtler ışidlileri çok ezdi.

    şimdi orta doğuda bir ışidistan kuruluyor. pkklılar bu süreçte demokrasiden yana tavır almalı ve müzakereye açık olmalılar.
    3 ...
  37. 1963.
  38. Kürtlerin adını lekeleyen sözde kürtlerin savunucusu bir örgüt.şehit olan askerlerin içinde kürt olduğu hiç akıllarına gelmez.bu ülkeyi bolmeye hiç bir örgütün gücü yetmez.
    2 ...
  39. 1962.
  40. 1961.
  41. 1960.
  42. Işid çalışmadıkları yerden sokuyormuş.
    7 ...
  43. 1959.
  44. batılıların verdiği tanksavar desteğiyle anamızı ağlatacak olan örgüt. bakın israil başlığına da yazmıştım* filistin'e saldırırlarken. ortadoğu tanksavar cenneti oldu. piyadeye bile tanksavar atılıyor. bu tanksavarla pkk'lılar her türlü karakolu, zırhlı aracımızı vurabilirler. hatta görebilirlerse hangarlardaki uçakları, helikopterlere bile zarar verebilirler. bu silah desteğine bir an önce devletin tepki vermesi lazım.
    bu resimler aşağı yukarı bugünlerde çekildi:
    https://galeri.uludagsozluk.com/r/689685/+
    https://galeri.uludagsozluk.com/r/689686/+
    https://galeri.uludagsozluk.com/r/689687/+

    *(#24578226)
    1 ...
  45. 1958.
  46. dayak yedikçe arsızlaşan, tekme tokat yedikçe küfredip tehditler savuran mahallenin arsız, yüzsüz piçine benzeyen eli kanlı terör örgütü.

    pekakalı törör yandaşlarının kobane dediği ayn al arab'ı bile savunamayan, her gün götüm götüm kaçmak zorunda kalıp ağır kayıplar veren terör örgütü pekaka bir yandan da türkiye'yi tehdit etmektedir. terör örgütü elabaşlarından murat karayılan "çözüm süreci bizim için bitmiştir." diyerek pekaka'nın nasıl bir paranoyak mantıkla yönetildiğini de göz önüne sermiştir.

    http://www.haberler.com/k...cin-bitti-6512882-haberi/

    yıllardır "türkiye'de bu kanlı savaş bitsin istiyorsanız imralı'yı muhatap alın." diyen, sürekli devleti suçlayan terör örgütü pekaka ve yandaşları yine çatışma çıkarmak için bir bahane bulmakta zorlanmadılar. çözüm sürecinin bittiğinin açıklanma zamanı hayli ilginç. ayn al arab'da (kobane) ışid'den darbe yiyip gerileyen, ankara kızılay kadar bir alanda kuşatılmış olan pekaka'nın böyle sıkıştığı bir ortamda türkiye ile yeniden çatışmalara girmeye ne gücü; ne de niyeti vardır.

    http://upload.wikimedia.o...q_2014-onward_War_map.png

    ama sokaklardaki piçlerine heykel, okul, araba yaktırararak kendisini güçlü gösterebildiğini sanmaktadır. oysa gerçekler hiç göründüğü gibi değildir. kobane denilen yerin tamamen ışid'in eline geçmesi artık an meselesidir. bugüne kadar sürekli kancık pusular atan, asla savunma yapmayan, saldırıya uğrayınca, kampını, sığınağını, techizatını bırakarak kaçan pekaka'nın kobane'de yenilmesiyle savunma savaşı yapamayacağı, kancık pusular dışında bir çatışma yapamayacağı da anlaşılmış oldu. ışid saldırıları karşısında binlerce militanını kaybeden terör örgütü pekaka-pyd aynı zamanda büyük bir prestij kaybına uğramıştır. karayılan'ın " çözüm süreci bitmiştir açıklaması" dayak yiyen arsız piçin " amcamı, dayımı çağırıram haa." sından başka bir şey değildir. hadi pekaka'nın götü yiyorsa türkiye ile çatışmalara yeniden başlasın. zaten önümüz kış. tükiye'deki sığınaklarında kışlayan militanların sonu ne olacak ? son 2 yılda yapımı son sürat devam eden güvenlik barajları, kalekollar, türk ihaları, türk helikopterleri, göktürk uydusundan alınabilen anlık istihbarat gibi türkiye adına çok önemli gelişmelerin olduğunu bilmemiz gerekiyor. türk ordusu ve polisi hazırdır. türkiye'nin tek eksiği o polis ve askerlere "bu soysuz alçakların anasını sikin." diyebilecek bir hükümetin olmayışıdır. kaldı ki ayn al arab'ı ele geçiren ışid durmayacak suriye ve ırak'ta yeni pekaka hedeflerine saldıracaklardır. daha tek cephe de bile tutunamayan pekaka'nın 3-4 cephede aynı anda savaşması bir hayalden ve militan saplantısından başka bir şey değildir.

    pekaka için asıl kıyamet kobane'nin düşmesiyle başlayacaktır. böylelikle pekaka'nın kuzey suriye kantonlarından kobane yok olmuş; batı suriye'deki efrin kantonu ile doğu suriye'deki cizre kantonunu birleştirmek de bir hayal olmuş olacaktır. haaa her gün ışid'den darbe yedikçe daha da arsızlaşan pekaka propagandaları gerçek durumla yüzyüze kalıp pekaka'nın ışid karşısında verdiği ağır kaybı gören bölge insanına ne kadar etki edebilir o da ayrı bir konudur.
    2 ...
© 2026 uludağ sözlük