pkk

entry3447 galeri305
    2005.
  1. dünya tarihinin gördüğü en beceriksiz terör örgütü. sen 30 yıldır gerilla savaşı yap sonra ağzı süt kokan işid'e karşı kobani'yi savunama. eğer ki birde halkı sokağa dökme eylemlerinde başartısız olurlarsa tamamen biterler.
    2 ...
  2. 2004.
  3. 2003.
  4. son ışid saldırısı ile görüldü ki tamamen fos olan oluşum. pusu kurup askerlere saldırmak çakallık yapmak tamamen anlayışları. sahaya inip savaşmakmış falan filan bunların büzüklerine göre işler değil. biz bu belayı 30 yıldır çekiyorsak abd destekli olan bu köpeklere dokundurmadıkları içindir başka bir şey değil. sokaklara inip yağma yapanlar ülkede huzursuzluk çıkartanların amacı pkk'nın tırt olduğu gerçeğini kapatıp ülkede korkuyla oy aldıkları korkuyla iş yaptırdıkları kürtlerin gündemini değiştirmektir. başka bir şey değil. zaten tırt olduğu biliniyordu ama bu kadar tırt olduklarını kimse tahmin etmiyordu. kobani orada in kandilden savaşsana neden inmiyorsun? abd uçakları ışid'i vursun, türkiye askeri bizi kurtarsın. abd ve bunları destekleyen diğer kan emiciler yüzünden 30 yıldır çektiğimiz bu böceği ezmemiz şart. kobani'de anlaşıldığı üzere bildiğin korkakların oluşturduğu hain sürüsüymüş.
    3 ...
  5. 2002.
  6. ışid zikiyle gerdeğe girmek gibi olmasın ama sağlam sikiş dönüyor malum taraflarda. hahahaha beter olun orospunun yavruları.
    1 ...
  7. 2001.
  8. ışid tarafından hoplatılan örgüt.
    sokaktada hizbullah tarafından hoplatılmıştır.

    aklıma dahiane bir çözüm fikri geldi, şimdi türk ordusu dümenden bozguna uğramış gibi yapsın ve van, diyarbakır, tunceli gibi yerleri arkasında bırakarak çekilsin. yeni bir mevzi oluştursun.

    sonrada ışid e birkaç aylığına malum bölgelere giriş izni verilsin.

    2 ayda pkk bölgelerinde öyle bir toplu katliam olur ki ne pkk kalır ne başka bir şey.

    maalesef o faşist dedikleri türk ordusu hayvan olmadığı için böyle katliamlar yapamıyor.
    3 ...
  9. 2000.
  10. ışid fena silkeliyor matmazel.

    bu örgütün yandaşı barzolar istanbul'da sivil araç yakarak ayn el arab'ı savunma peşindeler. neden? çünkü ışid ile savaşmak dağda pusu kurmaya benzemiyor.
    2 ...
  11. 1999.
  12. ozerklik ilan ettigi cok onemsedigi kobaniye gitmeye gotu yemeyen orgut. cografi sartlari one suruyorlar. bildigin ova vurulacaz korkusuyla dagdaki inlerinde izlemeye dalmis orgut siranin kendine gelmesini beklemektedir.
    2 ...
  13. 1998.
  14. Isid tarafından becerilmek için pozisyondan pozisyona giren terör örgütü. Savaşmanın öyle pusu kurmaya mayın döşemeye ve vurup kaçmaya benzemediği anlamıştır.
    2 ...
  15. 1997.
  16. Liderleri kandilde göt büyütürken, şehirlerde kendilerini ölüme atan zibilyon tane salak sempatizanı bulunan örgüt. iki dakka düşünün diyecem ama beyin olmadığı için yapamayacaklar. sizi ölüme süren adamlar nerde ve ne yapıyorlar bi bakın lan.
    2 ...
  17. 1996.
  18. vurkaç taktiği ile, gerilla taktiği ile düzenli ordulara karşı tutunma şansı olduğundan bunu yanlış okumuş, kendi dev aynasında görmüştür. alan savunmasına geçtiğinde aslında kendi gücünü görmüş ve etraftan yardım dilenmeye başlamıştır. buna da en kolay yoldan türkiye de ki halkı sokağa dökerek başlamıştır. amacı türkiyeyi karıştırarak türk devletine şantaj yapmak ve işide karşı kendi saflarında yer almasını planlamıştır. gerçi bunu planlayan amerika- israilin kucağında bunu uygulamaya sokmuştur.

    karizması fena çizilen terör örgütü.
    2 ...
  19. 1995.
  20. unutanlar için hatırlatmak gerekirse! epey zamandır hükümet tarafından medya aracılığıyla sistematik bir şekilde halka sevdirilmeye çalışılan, aşağılık, iğrenç, zalim bir örgüttür kendileri..
    1 ...
  21. 1994.
  22. şanlı turk ordusunun 30 senedir yenemedigi örgüte,daha birkac yıl once ortaya cıkan işid duman attırıyor ilginc.
    0 ...
  23. 1993.
  24. Orospu cocuklarinin ozellikle secilerek toplanarak kurulmus, dagda itin bile yasiyamayacagi yerlerde hayatta kalmaya calisan, kadinlari goturup onlara tecavuz ederek durtulerini guden, turk askerinin ger defasinda caktigi, onlarinsa kahbece mayindi, pusuydu seklinde karsilik verdigi bati destekli bir it surusudur.

    Daha cok sey varda elim agridi yazsmadim.
    0 ...
  25. 1992.
  26. ülkemizde çözüm süreci denen sikindirik proje ile imtiyaz kazanmış ve hatta insan olarak kabul görmüş yaratık sürüsü...

    ulan şehit yakınları joplandı, bunlar ortalığı birbirine katıyor düzde, ses çıkaran yok...
    3 ...
  27. 1991.
  28. 1992.
  29. afedersiniz ama orrrrrrrrrrrrrrrospu çocuklarının buluştuğu ve eşekleri siktiği bir topluluk. gece gece yine ağzımı bozdurdu şerefsiz köpekler.
    1 ...
  30. 1991.
  31. Silah bulamayan ve türkiye den dilenen pikiki. babayı alın gelin de.
    1 ...
  32. 1990.
  33. Amerika'nın götünü koruduğu örgüt.

    e Amerika bu siktiği götü korur tabi. *
    4 ...
  34. 1989.
  35. Şu sıralar anasının amını tersten görmekte olan emperyalist oyuncağı terörist örgüt.
    1 ...
  36. 1988.
  37. ışid siktikçe biz sikiyormuşçasına bize atarlanan örgüt. *
    1 ...
  38. 1987.
  39. her pkk lı ölüsünü gördüğümde yüzümde bir tebessüm beliriyor. neden mi? eskiden pkklılar karakol basar, mayın kurar, askeri şehit edip kaçarlardı. bunun üzerine tsk'nın yapabildiği tek şey çembere almak, dağı taşı bombalamak en iyi ihtimalle ateşe karşılık vermekti.

    hep derdik, keşke bu pkk'nın kökünü kazıyacak bir şey gönderse yüce rabbim. keşke yakalanan pkklılar tutuklanmasa da oracıkta öldürülüverse. sadece pkk militanları değil, pkk sempatizanları da öldürülse hatta potansiyel pkklılar öpülse.

    yüce rabbim sonunda dualarını kabul etti bu aziz milletin. sonunda vatan haini olmayan her türk'ün istediği şeyleri yapıyorlar pkklılara.

    inşallah yarabbim daha beterini verir pkk'ya.inşallah kandildekilerin de kafalarının kesildiği videoları izlemeyi nasip eder bizlere.
    4 ...
  40. 1986.
  41. Kürd isci partisidir. Açilimi kürtce kelimelerden olusur. "Partiya Karkaren Kurdistanè" . Güyya kürt haklarini arayan terorizm toplulugu.
    0 ...
  42. 1985.
  43. devrimci karargah ve bilumum komünist örgütün bu gün kan ağlamasına neden olan terörist köpekler sürüsü.

    kobane düştü malum, şimdi bu orospu evlatları çok üzgündür, "faşist tc faşist tc" diye entryler dayıyorlar.

    he lan, faşistiz. senin gibi köpekleri öldürmek faşistlikse biz varız.
    hatta hepinizin gebermesine neden olacaksa nazi üniformaları girip sokaklarda heil hitler diye gezmek bile bana uyar.
    2 ...
  44. 1984.
  45. ınsanların hakkında yorum yaparak kendılerının ne kadar bağnaz, aptal, görmezden gelen, çıfte standartçı, doğru ayırt edemeyen, faşızme farkında olmadankatılmış olduğunu göstermeye de yarayan dünyanın en büyük özgürlük mücadelesı olan kürt özgürlük hareketıdır.
    1 ...
  46. 1983.
  47. şu zamanlarda ışid tarafından sikilen, yıllardır bu ülkeye kene gibi yapışan, başımızdaki aptal iktidarın aptalca politikaları yüzünden götleri kalkan sonu yakın orospu çocuğu sürüsüdür.
    zamanında Gaffur Okkan bunların anasını sikmişti. umalım ki bu vatana yine öyle bir vatan evladı gelsin.
    3 ...
© 2026 uludağ sözlük