7'den 70'e tüm militanlarının, tüm sempatizanlarının acı çeke çeke gebermesi dilenen orospu çocuğu topluluğudur. ya da hepsini bir yere kapatıp, bokla beslemek de hoş olabilir.
bir öğrenci-hocam pkk ne demek!?
başka bir öğrenci-Pezevenk!
orta okulda bir matematik dersinde iki öğrenci arasında bu diyaloğun geçmesiyle hocanın kendini tutamayarak gülmesidir.
her öğretmen bu kadar açık olmaz.
Alman istihbaratı tarafından kurulan ve güçlendirilen. CIA'in Öcalan operasyonuyla ikiye bölünen, ABD'nin yönlendirdiği kadronun AB'nin yönlendirdiği kadrodan daha güçlü olduğu örgüt.
açılımı ''kürdistan işçi partisi'' olan ve gerilla savaşı taktiği uygulayan örgütlerin en orospu çocuğu olanı ve en anası sikilesi sempatizanlara sahip olanı.
başarısından falan değil bu iş, sadece dağ ayısı fantezim var.
merkezi amerika olan ve türklere olduğu kadar kürtlere de zararı olan cıa tabanlı, özgürlük savaşçısı görüntülü örgüt. dünyadaki diğer tüm terör örgütleri gibi merkezi tek bir kaynaktan finanse edilmektedirler. emperyalizmin "böl parçala yönet" politikasının askeri olan bu örgüt, kendine inanana da kendine karşı olana da zarar vermektedir.
edit: eksi oylayan arkadaş, zoruna gitti herhalde dış destekli bir organizasyonun taraftarı olduğunu öğrenmiş olmak.
illegal bir terör örgütü iken artık günümüzde fazla ciddiye alınmasa da ''bdp'' gibi meclis içi partileri sayesinde meşrulaştırılmaya ve siyasileştirilmeye çalışılan terör örgütüdür.
türkçesi kürdistan işçi partisidir. ilk kurulduğunda marksist bir örgüt ve amblemi orak çekiç iken daha sonraları politik konjüktüre oynayan tipik bir üçüncü dünya ulusal kurtuluş örgütüne dönüşmüştür. solcu tarihinden kopup kendini emperyalist ağa babalarına yarandırmak için atmadığı takla kalmamıştır. politik şiddeti bir siyaset biçimi olarak kullanmış yıllar içinde tırmandırdığı terörle ülkeyi kan gölüne çevirme becerisini göstermiştir. çıkış yıllarında diğer kürt örgütleri ile devrimci örgütleri kullandıkları şiddet yöntemleri ile bastırıp ezmiş devletin gizli desteği ile bölgedeki tek siyasal güç haline gelmiştir. bugün itibari ile ne kadar kabul edilmek istenmesede ülkenin akp ve chp den sonra en önemli siyasi figürüdür. kuzey ırak ve "kürdistan" coğrafyasındaki amerikan planları doğrultusunda askeri gücüne politik güç ekleyerek yaşadığımız yüz yıla damgasını vurması kaçınılmazdır.
kürt insanlarının haklarını savunuyormuş izlenimi vermeye çalışan ama aslında hiç alakası olmayan şerefsizler ordusudur.
başlarında imralıda şimdiki gibi değilde bir hücrede çürümesini istediğim bir adi mahluk vardır.
masum insanların beyinlerini yıkarlar.
içine girenin çıkabilme şansı çok düşüktür.
kardeşi kardeşe kırdırırlar.
kürt asıllı insanlarımızın adının lekelenmesine sebep olmuştur.
it sürüsünden farkları yoktur.
karşıyız diyen, terör örgütü olarak gören bir çok yabancı ülkenin içten içe verdiği destek açıkça ortadadır ama üstü örtülür.
bazen hepsini nazi kamplarında yakmak gibi şeyler düşünüyorum.
çoğu zamanda "apo" şerefsizi üzerinde uygulanabilecek işgenceler bana haz vermiyor değil.