yıllardır leşlerini toplaya toplaya bitiremediğimiz it sürüsünün terör örgütüdür. bdp de siyasi yüzleridir ama köpek aynı köpektir ne isteseler verilse bile, bu hain pislikler yine kana doymayacaklardır. son yıllarda dilleride elleride iyice uzamıştır. buna rağmen, bunca pisliklerine rağmen özgür değiliz ayağına yatıp, kahpelik yapmaktadırlar.
üyelerinde, insan öldürme isteğinin ortaya çıkması bir uyarı eşiğinin aşılmış olmasını gerektirir, ancak bu yeterince tanımlanmış ruhsal bir bozukluğa işaret eder...
Ne zaman tarihe gömüleceğini merek ettiğim, bitmiyor mu yoksa bitirilmek istenmiyor mu? diye merak ettiğim, ne amaçla ve kimler tarafından kurulduğuda meçhul olan terör örgütü.
Atatürk'ten sonra bir asimilasyona mahkum olan güney ve güneydogu halkını üstelik cahil bırakılarak devlete isyan etmelerini isteyen bir örgüt.öyle bir örgüt ki ben kürtlerin hakkını savunuyorum diyor ve gidip doguda Kürt kahvesini tarayıp kürtleri öldürüyor.
Derin Devletin taşeron örgütlerinden biridir bu pkk. öcalan ve karayılan derin devletin üst düzey elamanlarıdır.
yaptıkları şerefsizlikleri nezakete indirgeme amaçlı olsa gerek, kendi aralarında pe ke ke denilen ve çevreye o şekil lanse edilen o.ç grubu temsilcileri.
1-pekaka değil, pekeke diyenler.
2-ısrarla ve ısrarla iran bozması olan kürtçeyi bağıra-çağıra konuşanlar.
3-esnaf yada ticaret edenler aslında direkt ülkücülerle bağlantılıdır ama dolaylı yollar kullanırlar.
4-amaçları kendileri gibi faşist, her güç olan ab, abd, ve ülke içi hainlerden destek alıp bölmektir.