Tercih ettiğim bir pizza markası. Çünkü; personeli güler yüzlü, pozitif ve nazik. Sultan pizza favorim. Kendi pizzanı kendin yarat olayı da var gibi görünüyor ama aslında yok.
Gecen gün eski güzide günleri anmak için levent şubesine gidip 16 Tl ye sınırsız yediğim efsane pizzacı. Yok arkadaş kimse bunlar kadar güzel kalın hamurlu pizza yapamıyor. Ne yazık ki bizim eve teslimat yapacak kadar yakınlıkta pizza Hut yok.
sadece 5 ilde şubesi var. ben 81 ilde şubesi olsun demiyorum... hadi sadece büyükşehir belediyesi statüsündeki illerde şubesi olsa ki türkiye'de 30 tane büyükşehir belediyesi var. yani bu pizzacı türkiye'de yok desek yalan olmaz.
yani sipariş vermek şöyle dursun gel-al servisi için şehirlerarası yolculuk yapmanız lazım.
Cevahir şubesi sınırsız çorba, pizza uygulamasını bugün tekrar başlatmış.
Tepsi tepsi pizza geliyor, biri boşaldı mı yerine üç tane koyuyorlar. Buna rağmen insanlar birbirini eziyor, beş, on, on beş dilim birden alabilmek için başı kesilmiş tavuklar gibi koşuşuyorlar. Bir dilim alsan gitsen yesen iki saniye sonra ikinci dilim için gelsen tepsiler yine dolu dolu. Mutfaktan eleman fotokopi çeker gibi pizza basıp getiriyor. Ama yok. önce ben alacağım en çok ben alacağım...Bir de alırken birbirlerine gaz veriyorlar abi bir dilim daha at. abi o tabak iki dilim daha alır diye. Araya görevliler girmese köpekler gibi hırlaşacaklar. Kendimden utandım bu hırboların arasında ne yapıyorum diye.
Beğenmediğimiz, aşağıladığımız araplar ise, böyle hanım hanım, birer ikişer alıp utanarak kenara çekilip, kibar kibar yiyorlar; biterse gidip bir tane daha alıyorlar. Bizimkler, hihahahaaağggh diye kuleler yapmaya çalışıyorlar. Ayrıca o kadar açgözlüyüz ki bir kuş balığı nasıl tek parça yutarsa bunlar da dilimleri olduğu gibi kursaklarından geçirdiler, çiğneme falan hak getire; çizgi filmlerdeki gibi kenarından tutup, ağızlarını ayran budalası gibi açıp içine atıyorlar bir yutkunma koca pizza midede.
Kimileri o kadar abarttılar ki tabaklarına aldıkları sekiz on dilimin son iki diliminden bir lokma alıp bıraktılar, onca pizza da telef oldu. Bunların arasında koca koca aile babaları da var, 18 yaşındaki bağcılar kroları da. Bir de pis pis karılarına sırıtıyorlar bak ben nasıl kule yaptım diye. Görmemişlik bu kadar iğrenç örneklenemezdi.
Allah akıl fikir versin bu topluma. Yoldan çıkmış her şekilde, edep. saygı, kendini bilme, vakurluk sıfır. Açgözlülük, iğrençlik, yılışıklık, saygısızlık yeni değerlerimiz.
Zincir pizza şirketlerinin alayı kazıkçı ibnelerdir. Ve pizzaları da ramazan pidesinden hallicedir. O yüzden etrafınızda ki lokal pizzacıları keşfetmeye bakın. Hem daha güzel pizzaları hem de daha ucuzlar. Üç orta boy pizza duble patates ve tavuk artı bir litre kolayı 54 tl gibi bi meblaya yiyebilirsiniz bu pizzacılardan. Tabi pizzacıya göre de değişir.
Demolition Man (1993) filminde görünen piyasada tek kalmış marka. Hap şeklinde ürettikleri gıdalar ile bir neslin hayallerinde acaba nasıl olur diye düşündürmüştür.
4 mevsim ve akdeniz pizzaları favorim. diğer pizzaları da lezzetli tabii ama ben en çok bu ikisini seviyorum. dizi ya da maç izleyeceğim akşamlarda gayet iyi gidiyor.
ABD'nin pizza markası Pizza Hut, franchise sahibi EYM Pizza LP'nin iflas başvurusunun ardından Illinois, Indiana, Georgia, Güney Carolina ve Wisconsin'deki 127 mağazasını satışa çıkarma kararı aldı.