pes 2009

entry216 galeri11
    173.
  1. inşallah lincolnü top toplayıcı olarak görecegimiz hede höde.

    edit: galatasaraylıyızda yöneticimiz bile bu adam degil diyorsa kabahat entrydemi.
    1 ...
  2. 174.
  3. yıllardır fifa oyunlarının bağımlısı olan bendenizi tek celsede oynamayı bıraktırmış oyundur. sildim lan fifa 2009'u falan. artık pes'den kralını tanımam. hele become a legend modu yok mu. bağımlı yapıyor adamı valla. 8 saat gözümü ayırmadan oynadım lan bu modu. öyle böyle değil. önce antrenman maçlarında kendini gösteriyorsun, sonra yavaştan son dakikalarda falan kadroya, daha sonra ilk 11'e girip 70'de falan çıkıyorsun en son a takımın beyni oluyorsun. süper lan. le havre'nin yedeklerinden başladığım kariyerime liverpool forvetinin yıldızı olarak devam etmekteyim şu anda.
    1 ...
  4. 175.
  5. Demin son kez oynayarak sonsuza kadar bırakma kararı aldığım oyun.

    Bir oyun bu kadar mı yavaş, sıkıcı, bayık olur yahu. Kim bu oyunu hazırlayan adamları, gol atmayı bu denli zorlaştırırlarsa oyunun daha gerçekçi olacağına inandırmışsa artık. Rakip takımdan bir adam geçicem altı üstü, çektiğim eziyete bak. Cem Yılmaz'ın uzay mekiği kapısı tarif ederken dediği gibi "kalıcı değilim burada, geçip gidicem! Açıl lan!". Hakaten öyle, benim yapmak için iki pas önceden düşündüğüm harekete PC nasıl saniyesinde reaksiyon verip topu benden alır arkadaş. Bu mu gerçekçilik. Multiplayer oynarken de gene benzer sorunları var oyunun. Kenarlardan koşup orta-kafa-gol denemekten başka şans bırakmıyor bu oyun insana. Öyle de ne zevk alıcam oyundan.

    Fifa 2009'dan kesinlikle daha iyi fakat nerde o eski PES'lerin kalitesi. Pes 2009 bana oyun oynarken nasıl eziyet çekilir onu öğretti vallaha.

    Yükledik Pes 6'yı oynuyoruz, eğleniyoruz arkadaş. Misss. Oldies are goldies...
    4 ...
  6. 176.
  7. become a legend modu ile aşmış konami oyunu. Efendim 22 yaş sornası ki büyük takımlardan teklif aldığınız yaş aşşağı yukarı bu, oyun muhteşem bir hale dönüşüyor. çalımlar atmaya başalyıp uzaktan şut atmayı becerdinizmi oyun gecelerinizi çalmaya başlıyor. ama ne yazık ki öncesi tam bir işkence.
    1 ...
  8. 177.
  9. kader keita'nın fırtına gibi estiği oyun. milan baros'un da. açıyor keita, takıyor baros. açıyor keita, takıyor baros. açıyor keita...
    lyon'u alarak sağa keita'yı, sola govou'yu, ortaya da baros'u koyup dört üç üç taktiği ile oyunun ağzına sıçabiliyorsunuz. *
    benzema da yedek kalır mı be diyenleri duyar gibiyim. keita'yı ortaya çekip benzema'yı forvete alma gibi bir alternatif de var tabi. zira keita oyunda hem hızlı, hem de teknik. terry'nin bile ona karşı fazlasıyla zorlandığına şahit oldum ben.
    son olarak pes 2009'da forever keita * diyorum başka da bir şey demiyorum. *
    1 ...
  10. 178.
  11. become a legend modu, karakter gelişip 6 yılda hayvan gibi olunca; haliyle sıktı tabi. bunu elbette bekliyorduk da yeni oyun pes 2010 gelene kadar ne yapacağımı tahmin etmiyordum. baktım kadrolara 1.30 patch + official kadro güncellemesine rağmen yığınla yanlış isim, yaz 2009 transferlerinin eksikliği, suratsız ballacklar falan... bu arada herifçioğlunun ismi kruger oyunda belirteyim. tüm bunlar beni dipsiz bir kuyuya itti ve elimden gelebildiğince bu oyunu güncellemeye kendimi adadım şimdi. her türlü transfer, surat, krampon, müzik işinin tamamlayım, bu sefer bizim 3 büyükleri de ortama katarak yeni bir become a lgend modu açıp öyle dalacağım içersine. option file ı da kısa sürede buraya eklemeye çalışırım.
    0 ...
  12. 179.
  13. ps2 versiyonunda garip bir bug barındıran oyun;

    varsayalım barcelona ile oynuyorsunuz oyunun ilerleyen dakikalarında messi'yi çıkartıp yerine hleb'i soktunuz... oyunun durmasıyla beraber hleb oyuna giriyor fakat oyun bir daha durduğunda aynen geri çıkıyor messi sahada oynamaya devam ediyor(ayrıca hleb'i tekrar oyuna sokamıyorsunuz , messi'nin yorgunluğu aynı kalıyor dolayısıyla 1 oyuncu değiştirme hakkınız boşa gidiyor). eğer bu olay master league seçeneğinde yaşanırsa messi hiç tecrübe kazanamıyor , hleb'de sonradan girdiği dakikayla orantılı olarak az bir tecrübe kazanıyor.
    1 ...
  14. 180.
  15. Oynanabilirlik olarak beni hiç tatmin etmemiştir.2008'den farkı yoktur.Anlamadığım bir diğer nokta da Zlatan Ibrahimovic'in güçlerinin neden bu kadar düşürüldüğüdür.Mesela;body balance 97'den 94'e düşmüştür.Bu adamdan daha güçlü bir futbolcu var mı dünyada?Performansında nasıl bir düşüş gördüler ki böyle bir azaltma yoluna gittiler anlayamadım.Adam her sene kendini daha da geliştiriyo ortalığın mına koyuyo,milletin rüyasında göremeyeceği goller atıyo ama güçlerde düşüş var.bi bakıyorum messi'nin shot accuracy ibo'nunkinden yüksek.Hassiktir lan Konami diyorum.
    1 ...
  16. 181.
  17. lionel messi, zlatan ibrahimovic, samuel eto'o gibi oyuncuların peygamber olduğu oyun. sürekli atıyorlar efendim, durduramıyoruz.
    1 ...
  18. 182.
  19. pes 2008'den daha az sistem gereksinimi isteyen oyun.
    0 ...
  20. 183.
  21. iniesta'nın sabri gibi yapıldığı bir garip oyun.
    1 ...
  22. 184.
  23. 185.
  24. frikik kullanırken yön tuşuna geriye doğru basılı tutarken havadan pas tuşunu sonuna kadar doldurulduğunda topun barajın altından geçip gol olduğu oyun.
    1 ...
  25. 186.
  26. oynayanlar tarafından her sene olduğu gibi eleştiriye kalmış seridir ama her seride olduğu gibi yine oynanıcaktır.
    2 ...
  27. 187.
  28. pes 6'dan sonra konami'nin yaptığı en güzel seri.
    2 ...
  29. 188.
  30. özellikle playsation 3te,sanki barcelonalı bir adam bu oyunu yazmış,dedittiren oyun.
    bir ps cafesine gittiğinizde her ekranda bir barcelona görmenize sebeb olan oyunda denilebilir.
    0 ...
  31. 189.
  32. oyuncunun kendini yere atmasına izin veren oyundur. bildiğim kadarıyla R1-R2-L1-L2. akabinde sarı kart gecikmez.
    0 ...
  33. 190.
  34. rakiplerin 'vur kaleciden dönen topu tamamla' taktiğiyle oynadığı oyun. artık daha yaratıcı goller yemek istiyoruz.
    3 ...
  35. 191.
  36. artık biraz bıktıran oyun, tamam iyi güzel oyun pes 2008 den bariz daha iyi ama artık goller fifa gibi hep tekrarlanıyor ön direği kornerde boş bırakan birine aynı golden belki de yüzlerce gol atıp aynı hatadan da yemişimdir. arka direğe joe cole ile açtığım ortalar büyük oranda anelka tarafından uçan kafa ile gol yapılıyor( adam süpermenmiş gibi sanki), haliyle oyun da olsa yenmek lazım, bu yüzden bu yöntemlere başvuruyoruz ama yaratıcılık yok artık oyunda şöyle yaparsam gol atarım olay bitti, yapmazsam olmaz.
    0 ...
  37. 192.
  38. eski tas eski hamam.

    abuk sabuk kaleci hataları, kafasına göre yerde bitiren ve kafasına göre kırmızı kart gösteren hakem, aşırı zorluk seviyesi, paslarda tutarsızlık...
    0 ...
  39. 193.
  40. profesyonel modda kafa vuruşları baya baya abartılmış. döver gibi kafayla gol atabiliyorsunuz.
    0 ...
  41. 194.
  42. pes serisinin en kötülerinden. 2008 ile kıyaslanamayacak derecede dandik ve amatör işi.
    0 ...
  43. 195.
  44. psp'de r2-l2 tuşlarının olmamasından mütevellit, formation ekranında oyuncuların yeteneklerine nasıl bakıldığını merak ettiğim oyundur.
    1 ...
  45. 196.
  46. amatör oyuncular için yapılmış bir oyun. oynanılırlık kötü, grafikler eh işte kıvamında.

    pes 2008 varken esamesi okunmaz.
    0 ...
  47. 197.
  48. 2010 çıktı 2009 varken oynanmaz dediniz. 2009 oynadık 2008 varken esamesi okunmaz dediniz. e ne yapalım şimdi? 2007'ye mi dönelim hocam.. bir çözüm bul bize..
    4 ...
© 2026 uludağ sözlük