Bugün insanlar ilaçsızlıklıkla sınanmışçasına ilaç aldı. Öyle bir aldı ki. Sabah bir(1) adet simit aldım susamlı. Saat 12'de son lokmayı alabildim. Evet. Bir lokma ısırıyorum pat biri geliyor. Ben sizin ilaç bağımlılığınıza ne diyeyim.
Çayımı 3 kere doldurup boşalttım. içemedim.
Öğle yemeği yiyemedim. Namaza zor gittim. O da koşa koşa. Ya şimdi eczane dolduysa diye. Yemek yiyemedim ya. Yemekler geldiği gibi geri gidecek yarın. Çok sinirlendim. Bu düzene de sinirlendim, amele gibi ders çalıştığım zamanlara da sinirlendim.
Haftanın abartısız en güzel günüdür. Hafta sonu yapılan planların hızlıca gerçekmeye başlaması, tatlı bir tatil sonrası telaşı ve insana dinçlik veren bir havası vardır pazartesinin.
Geldi yine tipini. Ulan çalışmıyorken ne güzelmiş be. Pazar günü sabahla, pazartesi öğlene kadar uyu, kalk kahvaltı yap, tv izle, dışarı çık gez, akşam gel film, oyun falan takıl. Çalışmayanları acayip kıskanıyorum. Emekli olmama 27 sene var lan. 27 sene yaşayamam ki zaten aq. Yukarıdaki görseli de kimse beğenmemiş bu arada asfsgshsh.