nick altında kendi kendini öven biris.i gerçi bahsettiğimiz kişi burada daha evvel başka arkadaşların da dediği gibi ortalığı karıştırmayı seven biriymiş. vasatın altı diyor; 3 veriyoruz.
bu asil ruhlu, kültürlü, çağdaş, geleceğin başarılı avukatı güzel kıza, kendi klasında ki (bkz: insan)larla muhatap olması, ucuz kahramanlık yapanların seviyesine inmemesi şiddetle tavsiye edilip, aklı başında olmayan kişilere asla cevap vermemesi önerilir.
bazı yazarların, onun yazdığı bir tek cümleye paragraflar ile cevap verip sonra da "bana koymadı lan entarisi" tarzında yazmalarına sebep olan güzel yazar.
kültür zengini.
zeki.
türk.
avrupada doğup büyümesine rağmen "aklını kullanmayı bildiğin taktirde iki kültür arasında sıkışıp kalınmayacağı"nın en güzel kanıtı. sadece yaşadığı ülkenin değil, anavatanı türkiyenin de aktüalitesi ve geleneğini çok iyi gözlemleyen yazar.
girdiği entrylerine göz atıldığında, kimi zaman az ama öz, kimi zaman da uzun ama sıkıcı olmayan zihinsel emek harcanmış olması ile dikkati çeken entrylere sahip aynı zaman da dikkatli de olan yazardır, değerdir kendileri.
tamamen bir halk muziği arşivi haline gelmiş bilgisayarımı göçürten ardından birer birer ingilizce şarkılarla dolduran hakkında kötü bir şey demek isteyince elektriklerin kesildiği, engellemek isterken pc'nin çöktüğü yazar. çok mu iyi çok mu kötü anlamadım.*