pandela

entry105 galeri4
    55.
  1. --spoiler--
    Mutluluktan bir yerine kına yakmana gerek yok, orada bir çok insan öldü ve buna rağmen dalga geçiyorsun
    --spoiler--

    ölenlerle dalga falan geçmiyorum ben, lafı çarpıtma.

    --spoiler--
    Git hükümeti devleti eleştir ölen insanlar ile alay etmek yerine daha faydalı bir entry olur değil mi?
    --spoiler--

    tc vatandaşı olan sensin, git sen eleştir. senin ülkenin duvarına çivi çakmam ben. senin sorunun.

    --spoiler--
    demi
    --spoiler--

    türkçe hocana selamlar lol.
    3 ...
  2. 54.
  3. insanlarının 1950'lerden kalma ihmallerle hayatını kaybettiği geri kalmış ülke vatandaşları tarafından nickaltına osurulan yazar.

    evet aslanım. ülkende olan depremde 100 bin insan (o da resmi rakam bak, hakikatte daha beter) enkaz altında can veriyorsa, maden kazasında yüzlerce işçi can veriyorsa, kayak otelinde yangın sistemi yoksa ve onlarca insan yanarak ölüyorsa, sen acınası durumdasındır.

    gelip buraya osurunca hakikati gizleyemezsin. pis ülkenin zavallı vatandaşısın. toplumunun yarası falan da yok, 3 güne unutur bunu o koyun sürüsü. ders mers de almaz.

    ben ise, dünyanın en gelişmiş ülkesinin bir vatandaşıyım. burayı da halinize bakıp bakıp gülmek için kullanıyorum. çünkü acınası durumdasınız. bu da komiğime gidiyor.

    şimdi kalk işe git, orada sabah oldu. saati 5-10 dolara çalış.
    3 ...
  4. 53.
  5. 52.
  6. 51.
  7. Neden bu kadar kendi toplumunun insanından, değerlerinden ve ülkesinden nefret ettiğini bir türlü anlayamadığım yazar olur, evet ülkemiz maalesef son zamanlarda ekonomik bir buhran içerisinde ve yaşam kalitemiz oldukça düştü ama bu durum bizi ülkemizden soyutlamamalı, zaten halihazırda Yurtdışın da yaşıyorsun.
    2 ...
  8. 50.
  9. cumaya gitti beni de çağırdı dedim yok ben günahkar değilim, günahkar olan gidip günah çıkarsın.
    0 ...
  10. 49.
  11. 48.
  12. 47.
  13. --spoiler--
    pasif ezik sakat bir yazarımsı.
    --spoiler--

    Çok doğru dedin.
    Bunun gibilerden yazar olmaz.
    1 ...
  14. 46.
  15. pasif ezik sakat bir yazarımsı.
    1 ...
  16. 45.
  17. 44.
  18. Aynı rockbar'dan eski solist arkadaşım. Yaşar'ın da eski vokalistkerinden. Mekan sahibinden paramızı alamayınca tiz sesiyle mekandaki bardakları patlatmıştı.
    0 ...
  19. 43.
  20. Kendisi bile kabül ediyor azılı bir Türk düşmanı gavat olduğunu artık gerisini siz hesap edin, muhtemelen yeni yetme z kuşağı bebesi , bunun ben şerefini sikiyim.
    5 ...
  21. 42.
  22. --spoiler--
    Fetöcü piçin tekidir
    --spoiler--
    yok yavrum, 10 numara dinsizim. Fetöcü istiyorsan devletini yonetenlere bak.

    --spoiler--
    Türk savunma sanayisini küçük gören basite indirgeyen
    --spoiler--
    git iha siha kemir hadi. belki dolar düşer lol.

    --spoiler--
    Türk ve islam düşmanıdır
    --spoiler--
    eveeeeeeeet.

    --spoiler--
    galiba Yurtdışın da yaşayan
    --spoiler--
    diren Türkce lol.
    2 ...
  23. 41.
  24. Fetöcü piçin tekidir, ayrıca Türk ve islam düşmanıdır, Türk savunma sanayisini küçük gören basite indirgeyen ve hedef alan entyler giriyor, galiba Yurtdışın da yaşayan, kesinlikle erkek olan, muhtemelen birisinin de fakesi olan zevattır.
    3 ...
  25. 40.
  26. Sözlüğün en troll.
    En yalancı.
    En düzenbaz.
    En sinir bozucu yazarıdır.
    3 ...
  27. 39.
  28. Ya true efendi…sen 0 0 7 ile uğraşırsın o kadar ama bir yiğit gelir sol frame i böyle senin başlıklarınla doldurur…
    1 ...
  29. 38.
  30. Ah bardili olmasi sahsimi uzmustur. Hic yakistiramadim. Uzgun yuz.
    1 ...
  31. 37.
  32. true'ya kafayı takmış yazardır.
    2 ...
  33. 36.
  34. Kafayı Zoey Holloway ile bozmuş yazardır.
    Artık ne alakaysa.
    2 ...
  35. 35.
  36. Cahil kelimesini sıklıkla kullanan, anladığım kadarıyla sözlüğün son zamanlardaki troll dedektörü.
    2 ...
  37. 34.
  38. Divinty Original sin oyununu bilemeyecek kadar cahildir kendisi.
    2 ...
  39. 33.
  40. 32.
  41. 31.
© 2026 uludağ sözlük