selamın aleyküm. çaylaklığı bitmiş mapustan çıkalı tam 30 saniye olan yazar. öncelikle beni çaylak yapan modların kandilini mübarekliyorum biz kötü insan dğeiliz küfür edelim sonra tüm sözlüğün kandili mübarek olsun.
hidrojenle oksijeni su yaban allahh..
oytuncuumu da şüphesiz en has bileşenlerden yaratmıştır..
hayır bu eleman da olmasa kim size kendinizi önemli hissettirecek değil mi?
oldum olası beğendiğim elemandır bu..
bunun da hiç değişmeyeceğini biliyorum..
kardeşim olsa uyurken işetmeye çalışırdım o derece..
Ulan Burda Ne kadar aptal Varya Oytunkaran Sözlükte Eğlenen ve genelde bizleri de eğlendiren Bir Abimiz.Neden bu kadar saldırıyorsunuz Bu güzel insana Zaten Aşırı Eksi yiyen görüşleri Genelde Kendi görüşü değil Kıymetini Bilin bu adamın birgün ansızın gider sonra Üzülürsünüz.
Daha önce, Türkçe'yi bu denli kötü yazmasının nedenlerine değinmeye çalışmıştım.
Az önce babanın yanlış telaffuz ettiği kelimeler başlığına girdiği
"anelka. adam fenerbahçe'ye geldi gitti futbolu bıraktı adam hala alenka diyor. evet."
yazısından sonra anladım ki, aileden geliyormuş.
Not: Tırnak içinde yazdıklarım ve cümledeki gramer ve noktalama yanlışlıkları, kendisine aittir.